سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۴

فعالیت 18 مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد مخدر در منطقه سیستان

جواد اکبری زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار کرد: 51 مرکز بهداشتی و درمانی و 219 خانه بهداشت در سیستان فعال هستند که تمام جمعیت پنج شهرستان این منطقه را زیرپوشش قرار داده اند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: 18 مرکز دولتی درمان سوء مصرف مواد مخدر در منطقه سیستان خدمات لازم را به بیش از 2 هزار بیمار ارائه می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)