دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۵

ظریف عازم اسلو شد

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در دومین دور از سفر دوره ای خود به قاره سبز، دقایقی قبل تهران را به مقصد اسلو پایتخت نروژ ترک کرد. سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی، مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکا و حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت خارجه ظریف را در سفر به نروژ همراهی می کنند. ظریف در سفر دو روزه به اسلو ضمن رایزنی های دوجانبه با بورگه برنده همتای نروژی با دیگر مقامات این کشور ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه را بررسی می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)