سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۹

سرانه مصرف آب در کرمانشاه 122 لیتر بیشتر از میانگین کشور است

منصور کیاور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به شروع فصل گرما و افزایش میزان مصرف آب در بخش های مختلف اظهار داشت: شهروندان با رعایت و صرفه جویی می توانند از مصرف بی رویه آب جلوگیری کنند. وی از بالا رفتن مصرف آب مشترکان استان کرمانشاه نسبت به میانگین کشوری خبر داد و گفت: سرانه مصرف آب هر نفر در شهرستان کرمانشاه 272 لیتر است که متعارف آن 150 لیتر است که این فاصله را با استاندارد نشان می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)