سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۴۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۴۴

بیماران کلیوی در ماه رمضان مصرف میوه و سبزی را افزایش دهند

یک جراح کلیه با بیان اینکه روزه داری در افراد مبتلا به انواع نارسایی های کلیه خطر کم آب شدن کلیه ها را در پی دارد، گفت: به این افراد توصیه می شود در ماه رضمان مصرف میوه و سبزی را افزایش دهند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)