دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۲۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روابط عمومی شهرداری ها ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۴

تشکیل کانون های محیط زیست در محلات 14گانه منطقه 7

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از تشکیل کانون های محیط زیست در محلات 14 گانه این منطقه با هدف تغییر نگرش رفتارهای محیط زیستی شهروندی و نهادینه ساختن الگوهای رفتاری صحیح در این زمینه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمد علی شعبانی با اشاره به تاکید مدیریت ارشد شهری مبنی بر تشکیل بستری پایدار برای حضور فعالانه و مشارکت داوطلبانه شهروندان در حوزه های مختلف شهری خاطر نشان کرد: با تشکیل این کانون ها فضایی برای مشارکت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)