سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۰

19 میلیون بد مسکن هنوز هم بدمسکن هستند

هرچند که آخوندی در صحن مجلس سعی داشت تا با ارائه آمار بد مسکن های کشور و تاکید بر تغییر نکردن این وضعیت از ناکامی مسکن مهر بگوید اما این سوال را ایجاد کرد که وی با سه سال حضور در وزارت راه و شهرسازی برای این بد مسکن ها چه کرده است؟ آیا این عملکرد واقعی آخوندی در بخش مسکن کشور است که از آن برای زیرسوال بردن طرحی از دولت گذشته بهره می برد؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)