دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۴۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۸

شناسایی 233 سارق آب در روستاهای همدان

کمال حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشکل اساسی ما در روستاهای بخش مرکزی مصرف آب آشامیدنی در خانه باغها است که در سال گذشته با این مشترکان برخورد و 40 مورد از این خانه ها پلمپ شده است. وی ادامه داد: همچنین با 410 مورد ساخت و ساز که با آب آشامیدنی در این روستاها انجام می شد نیز برخورد شده است. رییس شرکت آبفار شهرستان همدان گفت: هم اکنون روستائیان این شهرستان یک میلیارد و 500 میلیون ریال آب بها به این شرکت بدهکار هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)