دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جامع نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۴۳

جریمه 40000 تومانی در انتظار خودروهای فاقد معاینه فنی

جامع خبر:رئیس پلیس راهور تهران از تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در پایتخت خبر داد. به گزارش جامع خبر سردار تیمور حسینی صبح امروز در نشست خبری با اعلام خبر تشدید طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی گفت: کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی برابر قانون جزو ماموریت های پلیس است. وی با بیان اینکه معاینه فنی در کنترل ایمنی خودروها به منظور پیشگیری از تصادفات نقش مهمی دارد، گفت: بر همین اساس از امروز بخش کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی از سوی پلیس راهور اجرایی می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)