دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بویر نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۹

76قرقبان کهگیلویه و بویراحمد سه ماه حقوق نگرفتند

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز (BoyerNews.com) : فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 76قرقبان این استان سه ماه است که حقوق نگرفتند. سرهنگ برزمند در گفت و گو با ایسنا افزود: 76قرقبان اداره کل منابع طبیعی استان مدت سه ماه است که حقوق نگرفته اند. وی بیان کرد: با وجود این وضعیت قرقبانان با دل و جان از عرصه های منابع طبیعی استان حفاظت و نگهداری می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)