سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۳:۵۱

ارسال 400 هزار پرونده از کلانتری های فارس به دادگستری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار احمدعلی گودرزی امشب در بیست ویکمین همایش آمرین به معروف استان فارس با بیان این که سال گذشته 400 هزار پرونده از کلانتری های فارس به دادگستری ارسال شده است اظهار داشت: فروردین ماه سال جاری 30 هزار پرونده متخلفان از نیروی انتظامی این استان روانه دادگستری شده است. وی بابیان روزانه 4 هزار و 200 عملیات انتظامی در سطح این استان انجام می گیرد، افزود: در ماه رمضان امسال هرروز بین 100 تا 120 نفر را در مورد روزه خواری دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی می کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)