سایر منابع:
سایر خبرها
سخنگوی دولت: درباره تعرفه واردات آیفون اشتباه شده
مصوب شد؛ رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود؛ و درمورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. به محض اینکه این توییت مورد توجه قرار گرفت، اما خانم مهاجرانی از به کار بردن واژه اشتباه منصرف شد و توییت خود را به این شک اصلاح کرد که آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد؛ رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود؛ و درمورد نرخ تعرفه واردات تصمیم گیری و در روز های آتی به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.
آخرین جزئیات از رفع ممنوعیت واردات ایفون
به گزارش فناوری نبض بازار؛ فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: تصمیمی که امروز در هیئت دولت اتخاذ شد، لغو ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود. همچنین در خصوص نرخ تعرفه واردات، اشتباهی پیش آمده که به زودی اصلاح خواهد شد و اطلاعات آن به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید. اطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد:
همه چیز درباره ممنوعیت واردات آیفون
را پرداخت کنیم؟ در میانه ی این اعتراضات و واکنش ها و ... بود که سخنگوی دولت با یک پست در شبکه ی ایکس ماجرا را وارد ابهامی تازه کرد. فاطمه مهاجرانی در پست اولی که بعد آن را دو بر اصلاح کرد، نوشت: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و درمورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. او ساعتی بعد
تعرفه 96 درصدی واردات آیفون، مین گذاری دولت سیزدهم پیش پای دولت پزشکیان/ جدیدترین قیمت های آیفون با خبر ...
/> اما در میانه این اعتراضات و واکنش ها و ... بود که سخنگوی دولت با یک پست در شبکه ایکس ماجرا را وارد ابهامی تازه کرد. فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در حساب کاربری اش در شبکه ایکس نوشت: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. او ساعتی بعد در پستی
ساخت ایران، قربانی سیاست حمایت از واردات
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، اثرات مشکلات کلان اقتصادی بر سبد خانوار و کوچک شدن سفره مردم در سال های اخیر و به تبع آن کاهش قدرت خرید انواع محصولات، ناترازی انرژی و قطعی مکرر برق واحدهای صنعتی در تابستان، سیاست های انقباضی بانک مرکزی و نرخ بالای تأمین سرمایه، سیاست های مقطعی و بعضاً نادرست دولت در تعیین نرخ ارز و همچنین شیوه نامه ها و دستورالعمل های بعضاً غیرکارشناسی و ثبت سفارشات و تخصیص و تأمین ارز
سود بازرگانی 96 درصدی برای آیفون، هدیه دولت به ثروتمندان!
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا به نقل از تسنیم: معاون اول رئیس جمهور مصوبه ی دولت درباره رفع رجیستری آیفون را ابلاغ کرد؛ در این مطلب با جزئیات این مصوبه آشنا می شوید. جلسه ی امروز هیئت دولت مصوبه ای درباره رجیستری گوشی های تلفن همراه با برند اپل را گذراند. بر این مبنا، منع رجیستری گوشی های تلفن همراه آیفون برطرف شد. سید ستار هاشمی در این باره اعلام کرد مشکل رجیستری آیفون با
سود بازرگانی واردات آیفون 96 درصد تعیین شد
شد تا اینکه امروز این مصوبه اصلاح شده و سود بازرگانی 96 درصد مجاز اعلام شد. سود بازرگانی 96 درصدی پیش از این در دولت سیزدهم هم مطرح شده بود. در مصوبه ای که به هیئت وزیران دولت قبل ارائه کرد آمده بود: در صورت لغو ممنوعیت واردات گوشی های آیفون، سود بازرگانی تلفن های همراه برند اپل 96 درصد خواهد بود. حالا به نظر می رسد دولت چهاردهم هم همان عدد را در نظر گرفته است. هرچند خبر رفع
گوشت قرمز روی دست دامدار ماند/ یارانه واردات به سمت تولید برود
کالاهای اساسی ادامه دارد. انباشت گوشت بدون خریدار مدیر عامل اتحادیه سراسری صنعت دام پروران همگام کشور با بیان اینکه گوشت دام سنگین تولید داخل روی دست دامدار مانده و دولت به جای یارانه 200 هزار تومانی به ازای هر کیلو گرم واردات این مبلغ را در اختیار گوشت تولید داخل قرار دهد تا نرخ آن کاهش پیدا کند. وی درباره علت عدم فروش گوشت دام سنگین به موضوع عرضه زیاد دامداران برای
چرا دولت تصمیم به اصلاح نرخ سود بازرگانی واردات آیفون گرفت؟
جهان صنعت نیوز ، روز گذشته هیئت دولت طی مصوبه ای ضمن تاکید بر امکان ورود گوشی های تجاری با برند اپل با احتساب سود بازرگانی 96 درصدی حقوق ورودی 100 درصدی برای واردات این دسته از تلفن های همراه لحاظ کرد. چند ساعت از انتشار مصوبه دولت نگذشته بود که سخنگوی دولت ضمن اشاره به وقوع اشتباه در تعیین سود بازرگانی موبایل با برند اپل در مصوبه دولت از تصحیح نرخ سود بازرگانی این مدل از تلفن های
قیمت احتمالی سری آیفون 16 با رجیستری
اجتماعی ایکس اعلام کرد که در مورد نرخ تعرفه واردات گوشی های اپل اشتباهی رخ داده و این تعرفه اصلاح خواهد شد. طبق گفته های یک منبع آگاه، محاسبه سود بازرگانی 96 درصدی بر اساس ارز گمرکی به نرخ 28 هزار و 500 تومان است. در مقابل، خرید گوشی با ارز حاصل از صادرات انجام می شود که نرخ آن در حال حاضر حدود 62 هزار و 500 تومان است. علاوه بر این، اعمال 10 درصد ارزش افزوده بر قیمت دستگاه، هزینه های
مرور شبکه شرق بر حل ماجرای رجیستری آیفون و بلاتکلیفی دولت در تعیین تعرفه نهایی
در مورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید . اما کمی بعد این توییت را پاک کرد و دوباره نوشت: آنچه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات تصمیم گیری و در روزهای آتی به اطلاع شهروندان خواهد رسید . ناگفته نماند که عبدالمهدی اسدی، رئیس انجمن تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی به ایسنا گفته
توضیحات سخنگوی دولت درباره تعرفه واردات آیفون/ مهاجرانی: اشتباهی رخ داده است
سخنگوی دولت اعلام کرد که در مورد نرخ تعرفه واردات محصولات گوشی اپل اشتباهی رخ داده است که به زودی اصلاح می شود. به گزارش ایسنا، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد، رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.
بالاخره تعرفه واردات آیفون اپل به ایران چقدر خواهد بود؟
رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. همان پست ساعت 23:27 دقیقه چهارشنبه 9 آبان 1403 یعنی دقیقا نیم ساعت بعد ویرایش شده و می توانید تصویرش را اینجا مشاهده کنید: در این پست که برای بار دوم ویرایش شده، آمده: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات
پربحث ترین های هفته
سخنگوی دولت توئیتش درباره رجیستری آیفون را دو بار اصلاح کرد! مهاجرانی که در شب گذشته، پیش از رخ دادن اشتباه در اعلام تعرفه واردات آیفون خبر داده بود، برای بار دوم توییت خود را اصلاح و بخش هایی از آن را حذف کرد. فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، ابتدا در حساب کاربری اش در شبکه ایکس نوشته بود: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ
آیفون 16 با قیمت بالای 200 میلیون تومان به ایران می رسد؟/ تعرفه 96 درصدی واردات خلاف لایحه بودجه 1404!
به گزارش تجارت نیوز ، بعد از رونمایی سری 14 محصولات اپل، دولت سیزدهم به بهانه مدیریت منابع ارزی و مبارزه با ورود کالای لوکس به کشور، رجیستری سری های جدید گوشی های این شرکت آمریکایی را ممنوع اعلام کرد. حال پس از گذشت بیش از دو سال از این تصمیم دولت، امروز 9 آبان 1403 مصوبه ای از هیئت وزیران دولت چهاردهم منتشر شد که مطابق آن قرار است رجیستر سری های جدید گوشی های آیفون از سر گرفته شود
آخرین قیمت آیفون رجستری شده+جدول
! فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، با انتشار پستی در ایکس نوشت که درمورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. بر همین اساس، تعرفه ی 96 درصدی واردات آیفون، تکذیب شده به نظر می رسد. به محض اعلام تعرفه ی جدید و رسمی، مقاله ی پیش رو به روزرسانی خواهد شد. قیمت آیفون 16 رجیستری شده اقتصاد آنلاین اعلام خبر
آیفون در جیب دولت!
خود اعلام کرده بود تصمیم گیری درباره رجیستری آیفون 14 و 15 به وزارت صنعت، معدن و تجارت مربوط است و پیگیری های لازم در این زمینه انجام خواهد شد. * تعیین سود بازرگانی 96 درصد برای واردات گوشی های آیفون با تصویب هیات وزیران و ابلاغ رسمی معاون اول رئیس جمهور در هیات دولت، سود بازرگانی برای واردات گوشی های تلفن همراه برند اپل 96 درصد تعیین شد. در بخشنامه ای که توسط
صبحانه خبری، 10 آبان 1403؛ از حل مشکل رجیستری آیفون تا موافقت مجلس با استعفای حسین زاده
به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان انتخاب شد. حل مشکل رجیستری آیفون ستار هاشمی وزیر ارتباطات در توییتی نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رییس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. سخنگوی دولت، تعرفه 96 درصدی واردات آیفون را رد کرد سخنگوی دولت در توئیتی نوشت: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بودو
یک میلیون دستگاه آیفون 14 و 15 فعال می شوند
صبح امروز (چهارشنبه) هیأت وزیران در جلسه خود به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون جمهوری اسلامی ایران تصویب کردند که واردات هر نوع تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، با سود بازرگانی 96 درصد مجاز است. بر این اساس پس از دو سال ممنوعیت واردات گوشی های اپل به کشور و توقف ثبت سفارش آن، واردات این برند گوشی با سود بازرگانی 96 درصد از سر گرفته می شود. یادآوری می شود که ابتدای پاییز 1401
فعال شدن یک میلیون دستگاه آیفون با مشخص شدن تعرفه ها
به گزارش رکنا، رئیس انجمن تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی ایران ضمن ابراز خرسندی از اینکه بالاخره پس از بار ها اعلام نتایج تحقیقات کارشناسی و درخواست بر رفع ممنوعیت واردات آیفون به کشور، این امر اجرایی شد، تاکید کرد که پس از مشخص شدن رقم تعرفه ها، حتما در قالب سازوکاری هزینه رجیستری پرداخت خواهد شد و حدود یک میلیون دستگاه آیفون 14 و 15 که فعال نیستند، فعال شوند. صبح امروز (چهارشنبه
سخنگوی دولت درباره تعرفه واردات آیفون: اشتباه شده
فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد، رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. ظهر امروز متنی از تصویب نامه هیئت وزیران درباره لغو ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل منتشر شد و در آن آمده بود که واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل با سود بازرگانی 96 درصد مجاز می باشد . منبع: fararu-793048
سخنگوی دولت: در مورد تعرفه واردات آیفون به زودی تصمیم گیری می شود
نوشت که در مورد تعرفه واردات آیفون تصمیم گیری خواهد شد. فاطمه مهاجرانی ابتدا در این زمینه نوشت: آنچه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. در نهایت این توییت از طرف او اصلاح و نوشته شد: آنچه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات تصمیم گیری و در روزهای آتی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
سخنگوی دولت: درباره نرخ تعرفه واردات محصولات گوشی اپل تصمیم گیری می شود
خبرگزاری میزان - فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در حساب کاربری اش در شبکه ایکس نوشت: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و درمورد نرخ تعرفه واردات تصمیم گیری و در روزهای آتی به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. امروز پس از اعلام خبر حل مشکل
فوری / سود بازرگانی واردات آیفون تعیین شد
دولت سود بازرگانی واردات آیفون را 96 درصد تعیین کرد البته این در شرایطی است که ممنوعیت واردات آیفون لغو شود. با تعیین سود بازرگانی از سوی دولت احتمال رفع ممنوعیت واردات آیفون قوت گرفت. تصویبنامه هیات وزیران در خصوص تعیین اصلاحات تعرفه ای واردات، سود بازرگانی گوشی های اپل امروز( 5 خرداد ماه 1403) با امضای معاون اول ریاست جمهوری ابلاغ شده است. پیشنهاد تعیین سود بازرگانی برای واردات گوشی
افزایش نجومی تعرفه واردات آیفون بعد از خبر رجیستری!
، واردات تمامی مدل های گوشی های هوشمند اپل با نرخ 96 درصد سود بازرگانی همراه خواهد بود. این تصمیم به معنای افزایش قابل توجه قیمت این محصولات در بازار داخلی است و به نظر می رسد که دولت قصد دارد با این اقدام، از واردات بی رویه آیفون جلوگیری کند. بسیاری از کاربران با ابراز نگرانی از افزایش شدید قیمت آیفون ها، از این تصمیم دولت انتقاد کرده اند. آن ها معتقدند که این تصمیم باعث می شود تنها اقشار
شوک وزیر جوان
هر نوع تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، با سود بازرگانی (96) درصد مجاز است . سود بازرگانی 96درصدی پیش از این در دولت سیزدهم هم مطرح شده بود. در مصوبه ای که به هیات وزیران دولت قبل ارائه کرد آمده بود: در صورت لغو ممنوعیت واردات گوشی های آیفون، سود بازرگانی تلفن های همراه برند اپل 96 درصد خواهد بود . حالا به نظر می رسد دولت چهاردهم هم همان عدد را در نظر گرفته است. هرچند خبر رفع
بلای خودرو گریبان آیفون را هم گرفت
هر چند خبر واردات محصولات اپل به نوبه خود می تواند خبری خوب برای علاقه مندان به این برند باشد، اما با توجه به تعرفه در نظر گرفته شده، می توان گفت بلای خودرو گریبان آیفون را هم گرفت ؛ یعنی برای خرید اپل باید تقریباً دو برابر قیمت جهانی پرداخت. درست مانند خودروهای وارداتی که چندین برابر قیمت در ایران به فروش می رسد. به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، اردیبهشت سال 1399 دولت وقت به بهانه
خبر خوب برای طرفداران آیفون | وزیر ارتباطات از اعلام جزئیات خبر داد
در پی تصمیم هیئت دولت و با همکاری معاون حقوقی رئیس جمهور و وزیر صمت، خبرهای جدیدی از بازار فناوری به گوش می رسد. ستار هاشمی، وزیر ارتباطات، اعلام کرد که ممنوعیت واردات آیفون لغو شده است و جزییات و آیین نامه مربوط به این واردات در آینده ای نزدیک به اطلاع عموم خواهد رسید. این تصمیم می تواند تأثیرات قابل توجهی بر دسترسی کاربران به محصولات اپل و وضعیت بازار گوشی های هوشمند داشته باشد.
رجیستری آیفون از سر گرفته می شود – واردات با تعرفه 96 درصدی! (به روزرسانی)
صبح امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت مشکل رجیستری آیفون حل شد. او این خبر را در حالی اعلام کرد که مصوبه هیئت دولت برای رفع ممنوعیت واردات و فروش آیفون سری 14 به بعد در جلسه هیئت دولت امضا شد. اما خرسندی مردم از خبری که ستار هاشمی اعلام کرد چند ساعت بیشتر دوام نیاورد. زیرا مشخص شد که دولت برای واردات گوشی های آیفون شرکت اپل تعرفه 96 درصدی در نظر گرفته است. اگرچه سخ