دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۰۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تدبیر 24 ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۹

آقای کرباسیان کجایی ؟! دقیقا کجایی؟!

تدبیر24 : به گزارش نفت ما ، درج نام "سهامی خاص" بر روی یک واحد تجاری گویا دلیل قانع کننده ای می شود برای آنکه نظارت ها و صد البته وظیفه حاکمیتی تعریف شده برخی سازمان ها نادیده گماشته و به کل به فراموشی سپرده شود ! همین خلا نظارت بر روی فعالیت های بنگاه هایی که به هر قیمتی به دنبال کسب سود بیشترهستند، باعث شده تا برخی از قوانین حتی انسانی نیز زیر پا گذاشته شود و در نهایت فهرست لیست هایی که در آن تنها کارگران متضرر هستند هر روز کاملتر گردد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)