دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۲

ساهاکیان: رابطه برادری در تیم ملی وجود دارد/ بازی به بازی بهتر می شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین بازی خود در تورنمنت اطلس اسپورت مقابل نماینده آمریکا 72 بر 61 به برتری رسید. اوشین ساهاکیان پس از این بازی اظهار داشت: بازی واقعاً سنگینی را پیش رو داشتیم، با توجه به اینکه بازی اول خود را به نوعی زشت و زیبا بازی کرده بودیم، امروز به نسبت خیلی بهتر بودیم. تیمی که مقابل آن قرار گرفتیم یکی از کالج های آمریکا بود، تیم جوان و دونده ای داشتند. با روحیه و انگیزه زیادی در میدان حاضر شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)