دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۰۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۶

استاندار بندرعباس: 308 واحد نیمه فعال صنعتی هرمزگان فعال می شوند

استاندار هرمزگان گفت: یکی از برنامه های مهم اقتصاد مقاومتی افزایش بهره وری واحدهای نیمه فعال صنعتی و اتمام طرح های دارای افزون بر 60 درصد پیشرفت فیزیکی است که امسال در این راستا 308 واحد نیمه فعال در هرمزگان با دریافت تسهیلات سرمایه در گردش فعال می شوند. به گزارش ایرنا، جاسم جادری روز شنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری هرمزگان افزود: تا کنون افزون بر 60 واحد نیمه فعال صنعتی به بانک ها معرفی شده اند که زمینه اشتغال 500 نفر را فراهم می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)