پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۲

توضیحات یک مدیر صداوسیمایی درباره سریال در حاشیه

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی سریال "درحاشیه" را صرفا مجموعه ای طنز برای بیان برخی از انتقادات اجتماعی توصیف کرد. به گزارش ایسنا، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما اعلام کرد: مجموعه "در حاشیه" قصد تخریب و توهین به هیچ قشری به ویژه پزشکان را ندارد. داوود نعمتی انارکی اظهار کرد: سریال مدیری برنامه ای تلویزیونی است که مسائلی در حوزه پزشکی و معضلات مرتبط با آن را با زبان طنز بیان می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)