پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۰۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲

معاون وزیر کشور: شهرداری ها چند برابر نیاز نیروی انسانی جذب کرده اند

یاسوج-ایرنا- معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور گفت: شهرداری ها در سال های گذشته بین سه تا پنج برابر نیاز خود، نیروی انسانی جذب کرده اند که باعث بوجود آمدن مشکلات مالی و اداری این نهاد عمومی شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)