سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۸

دوپینگی به نام نویدکیا!

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست تیم فوتبال سپاهان حضور نویدکیا در تیم را نوعی دوپینگ می داند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، مهدی اخوان در خصوص شرایط تیم، بعد از بازگشت نویدکیا به تمرینات، اظهار کرد: جو بسیار خوبی در تیم حاکم است. در این دو روز استقبال هواداران بسیار خوب بود و همه از این بازگشت خوشحال شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)