پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۴

برخورد قاطع با ساخت و ساز غیرمجاز در بابلسر

فرماندار بابلسر با تاکید بر جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سطح این شهرستان، گفت: در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی با متخلفان برخورد قاطع و قانونی کرده و در این امر با کسی تعارفی نخواهیم داشت. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران از بابلسر، سید علی اسد امروز 18 فروردین در جلسه ساخت و ساز غیرمجاز که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، گفت: یکی از مشکلاتی که امروز به عنوان یک تهدید می تواند سلامت اجتماعی را تحت تأثیر خود قرار دهد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط