چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۲

شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد دستگاه برتر دولتی در زمینه مدیریت مصرف انرژی

شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد مفتخر به کسب عنوان دستگاه برتر دولتی در زمینه مدیریت مصرف انرژی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی، "سید مسعود عظیمی" مدیرعامل شرکت با اعلام این خبر گفت: با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده و همچنین همکاری و تعامل شایسته همکاران این شرکت در راستای مدیریت مصرف انرژی به ویژه مصرف برق، این شرکت توانست عنوان دستگاه برتر دولتی در زمینه مدیریت مصرف انرژی در اولین کنفرانس تجارب مدیریت مصرف انرژی در ادارات استان یزد را به خود اختصاص دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)