برگزاری نشست مشورتی سرپرست جدید مخابرات فامنین با همکاران
سایر منابع:
سایر خبرها
همایش مشترک هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد شهرستان های غرب استان البرز
دانستنی آنلاین : این نشست ها به توسعه پایدار، متوازن و عادلانه ورزش در تمام نقاط استان کمک کند. به گزارش دانستنی آنلاین : رضایی: فصلی جدیدی از توسعه ورزش و جوانان در غرب استان البرز آغاز شده است.سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از جدیت و تلاش های نماینده مردم و مسئولان محلی برای توسعه ورزش و جوانان در سطح شهرستان های غرب استان البرز تقدیر کرد. حمید رضا رضایی سرپرست
معارفه سرپرست جدید اداره مخابرات شهرستان رضوانشهر با حضور فرماندار شهرستان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، صبح امروز، چهارشنبه 12 شهریورماه 1404 مهندس ایرج شاهی باهمراهی مسئولان استانی، آقای مهندس محمد علیجان زاده را به عنوان سرپرست جدید اداره مخابرات شهرستان معرفی کرد. فرماندار رضوانشهر در این مراسم با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از ارکان اساسی پیشرفت کشور، به چالش های موجود در این حوزه پرداخت. وی بر
مراکز بهداشتی درمانی لرستان به فیبر نوری متصل می شوند
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، این نشست که در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، در پی تفاهم نامه مشترک میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت مخابرات ایران برای توسعه زیرساخت های ارتباطی، به ویژه فیبر نوری در مراکز بهداشتی و درمانی کشور برگزار شد. گزارش وضعیت زیرساخت ها در ابتدای نشست، مهندس طهماسبی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی
مهندس جعفرپور: به همه مشترکان مخابرات، فیبرنوری می دهیم
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جلسه هماهنگی با نمایندگان فروش فیبرنوری مخابرات تهران گفت به همه مشترکانی که در حال حاضر از سرویس های مخابرات استفاده می کنند، فیبرنوری خواهیم داد. به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس جعفرپور به همراه تعدادی از معاونان و مشاوران شرکت مخابرات ایران، معاونان، مدیران ستادی و مدیران مناطق هفتگانه مخابراتی منطقه تهران
بازدید میدانی رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان فامنین از مراکز روستائی در اولین روز های کاری در این ...
بازدید میدانی رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان فامنین از مراکز روستائی در اولین روز های کاری در این شهرستان مهندس اصلانی رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان فامنین با حضور در روستاهای فیض آباد، سراوک ، و زرقان ضمن دیدار با کارگزاران این مناطق، بر توسعه و بهبود خدمات مخابراتی تأکید کرد در این بازدید، ایشان با آقایان نورالهی (کارگزار روستاهای فیض آباد، اقای سعدی ( سراوک) و
ارتقاء سایت های نسل 2 همراه اول روستاهای قلعه یزدان و وزیریه شهرستان فیروزه به 4G
در راستای توسعه زیرساختها و بهبود وضعیت شاخص های ارتباطی، ظرفیت باند پهن 4G در روستاهای قلعه یزدان و وزیریه شهرستان فیروزه راه اندازی شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی، مهندس حسینی رئیس اداره مخابرات شهرستان با اشاره به توجه مخابرات به نقاط روستایی و نیاز روزافزون جامعه به سرویس های مخابراتی گفت: سایت های همراه اول در روستاهای قلعه یزدان و وزیریه به تکنولوژی نسل چهارم
آیین تکریم مهندس ملک جعفریان برگزار شد
مراسم تکریم و قدردانی از خدمات و تلاش های مهندس ملک جعفریان مدیر سابق مخابرات منطقه تهران برگزار شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در پی انتصاب مهندس ملک جعفریان به عنوان مدیرعامل شرکت شسکام، مدیران مخابرات منطقه تهران با دعوت از وی، گردهم آمدند تا از زحمات شبانه روزی و بیش از 7 سال خدمت صادقانه مدیر سابق مخابرات منطقه تهران تجلیل و قدردانی نمایند. در
فیبر نوری، طرح های اختصاصی و توسعه سایت های همراه اول؛ محور تعامل مخابرات فارس و منابع طبیعی
زیرمجموعه منابع طبیعی مورد بررسی قرار گرفت. مدیر مخابرات منطقه فارس در این نشست با اشاره به ظرفیت های گسترده مخابرات در ارائه خدمات نوین ارتباطی اظهار داشت: مخابرات منطقه فارس آمادگی کامل دارد تا با بهره گیری از زیرساخت های فنی و توان کارشناسی خود، در راستای ارتقای پوشش ارتباطی، توسعه فیبر نوری و اجرای طرح های ویژه، همکاری مؤثری با اداره کل منابع طبیعی استان داشته باشد. وی افزود
بررسی پوشش جاده ای و روستایی تلفن همراه در شهرستان فسا
رو ز سه شنبه 11 شهریور ماه با هدف توسعه زیرساخت های ارتباطی و ارتقای کیفیت خدمات همراه اول، پوشش جاده ای و روستایی شبکه تلفن همراه در شهرستان فسا مورد ارزیابی میدانی مهندس محمودی، مدیر مخابرات منطقه و سایر مدیران ارشد حوزه ارتباطات قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، این برنامه با حضور مهندس هومان محمودی مدیر مخابرات منطقه فارس، دکتر سلیمان پور مدیرکل ارتباطات و فناوری
جلسه کمیته املاک با حضور مدیر مخابرات منطقه هرمزگان برگزار شد
به گزارش اداره روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان، مهندس هاشمی مدیرمنطقه به همراه حاجی زاده معاون شبکه ، مویدی مدیر مخابرات شهرستان بندرعباس ، روسای اداره حقوقی ، حراست ، برنامه ریزی و مخابرات شهرستانهای توابع به منظور بررسی اسناد مالکیت املاک شهری و روستایی روز سه شنبه یازدهم شهریور ماه تشکیل جلسه داد. در این نشست در خصوص مسائل مربوط به املاک استان ازجمله پیگیری سند املاک مراکز مخابراتی، پیگیری حقوقی املاک دارای معارض ، املاک بدون سند، تک برگ نمودن اسناد و بارگذاری تمامی املاک فاقد سند شهرستان ها در سامانه ثبت ملک به بحث و تبادل نظر پرداخته شد . ...
برگزاری جلسه تحلیل و بررسی روند توسعه فیبر نوری در مخابرات منطقه 7
این جلسه با حضور مهندس تاج مهری مدیر کل مخابرات منطقه 7 ، معاونین ، روسای ادارات و جمعی از کارشناسان به همراه نمایندگان شرکت های فعال در حوزه تجاری در سالن همایش ساختمان ستاد منطقه برگزار و روند توسعه فیبر نوری در مخابرات منطقه 7 اعم از عملیات های اجرایی توسعه ، اختصاص سرویس های نوین ، فروش و پشتیبانی سرویس های ارتباطی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت . مهندس تاج مهری با اشاره به توان اجرایی مخابرات منطقه 7 خواستار تلاش جدی همکاران در جهت دستیابی به اهداف شرکت و پوشش همگانی فیبر نوری برای مشترکان شد. عکس و خبر : مسعود جهانگیر بوجانی روابط عمومی اداره کل مخابرات منطقه 7 تهران ...
دیدار دکتر امامی منش بخشدار مرکزی شهرستان فریدونکنار با مهندس حسینی رئیس اداره مخابرات شهرستان فریدونکنار
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه مازندران، دکتر امامی منش بخشدار مرکزی شهرستان فریدونکنار با حضور در اداره مخابرات این شهرستان ، و دیدار با مهندس حسینی رئیس اداره مخابرات شهرستان فریدونکنار ،درارتباط با پروژه های عمرانی شهر آستانه سرای و در رابطه با تاسیسات مخابراتی اعم از کابلکشی وتوسعه فیبر نوری و همکاری شهرداری شهر آستانه سرا، بحث و تبادل نظر کردند. 1404/06/11
تاکید رییس اداره مخابرات شهرستان آزادشهر بر وصول به موقع مطالبات
مهندس جعفر ممشلی، رییس اداره مخابرات شهرستان آزادشهردرجلسه ای که با حضور کارکنان این اداره برگزار کرد راهکارهای وصول حداکثری مطالبات را تشریح و بر اجرای برنامه های موثر در افزایش دایری سرویسهای مخابراتی تاکید کرد . به گزارش روزگار پرس گلستان به نقل از روابط عمومی، در این نشست، بهینه سازی فرایند وصولی ها، ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان و تسهیل دسترسی شهروندان به اینترنت پرسرعت
افتتاح دکل BTS روستای آب باریک در گرامیداشت هفته دولت
افتتاح دکل BTS روستای آب باریک در گرامیداشت هفته دولت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، دکل BTS روستای آب باریک از توابع شهرستان رزن افتتاح شد این مراسم با حضور مهندس خلوصی مدیر مخابرات منطقه همدان، مهندس صادقی پوریانی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورا و دهیار روستای آب باریک و رییس روابط عمومی و رییس مخابرات این شهرستان برگزار
برگزاری جلسه هماهنگی جهت رفع مشکلات برگردان منطقه آزاد بندرانزلی و توسعه ارتباط مجتمع تجاری ونوس
جلسه ای بررسی و پیگیری مشکلات مجتمع بزرگ تجاری ونوس در منطقه آزاد و تجاری بندرانزلی به ریاست مهندس حسین رنجی معاون شبکه مخابرات منطقه گیلان و با حضور دکتر خدابخش معاون تجاری مخابرات منطقه و سرکار خانم شیرجهانی رئیس اداره مخابرات این شهرستان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان : این نشست تخصصی با هدف بررسی جامع و دقیق در جهت تسهیل برقراری ارتباط مجدد مجتمع تجاری ونوس
بازرسی و نظارت برپروژه اجراشده فیبرنوری در شهر گل تپه شهرستان کبودرآهنگ
بازرسی و نظارت برپروژه اجراشده فیبرنوری در شهر گل تپه شهرستان کبودرآهنگ به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه همدان، روز سه شنبه 11 شهریور مهندس آزادنیا، نماینده محترم بازرسی مخابرات منطقه همدان، به همراه مهندس حسن پور، رئیس اداره مخابرات شهرستان کبودرآهنگ، از پروژه های فیبر نوری اجرا شده در شهر گل تپه بازدید کردند. در جریان این بازدید، وضعیت فیبر نوری مربوط به دوربین های شهرداری، دادگستری و بخشداری گل تپه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین از FAT نصب شده در کوچه مهر4 بازدید و مسائل و مشکلات موجود جهت پیگیری و رفع، گزارش شد. روابط عمومی مخابرات منطقه همدان ...
بررسی درخواستهای مخابراتی مردم روستای لیوان غربی شهرستان بندرگز
میزخدمت مخابرات در روستای لیوان غربی از توابع شهرستان بندرگز برگزار و درخواستهای مخابراتی مردم بررسی شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، باحضور رئیس اداره مخابرات شهرستان بندرگز در میز خدمت روستای لیوان غربی ،درخواستهای مخابراتی مردم این روستا بررسی شد . مهندس علیرضا روح افزا رئیس مخابرات شهرستان بندرگز با اعلام این خبر گفت : میزخدمت برگزار شده در روستای لیوان
بازدید مدیر مخابرات منطقه البرز از اداره مخابرات چهارباغ
دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه البرز از بخشهای مختلف اداره مخابرات چهارباغ بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی، دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه البرز و هیئت همراه از بخش های مختلف مخابرات شهرستان چهارباغ بازدید کرد. در جریان این دیدار دکتر بیان در خصوص اجرای برنامه دایری FTTH و پیشرفت دایری و همچنین افزایش ارتقای کیفیت نگهداری شبکه کابل و سوئیچ مراکز مواردی مطرح ودر این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند و راهکارهایی برای بهبود وضعیت شبکه ارتباطی شهرستان ارائه دادند. شایان ذکر است در این بازدید روسای ادارات نگهداری و پشتیبانی شبکه ، اداره شهرستان ساوجبلاغ و سرپرست اداره بازرسی نیز حضور داشتند. ...
با حمایت استانداری، اجرای پروژه های فیبر نوری استان شتاب می گیرد
به گزارش پیام خبر، در این دیدار، مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تبریک انتصاب آقای انصاری، گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی استان به ویژه پروژه های فیبر نوری از اولویت های مهم ماست و معتقدیم با تعامل و همکاری نزدیک استانداری، می توانیم این طرح ها را با سرعت و کیفیت بیشتری به سرانجام برسانیم. انصاری نیز در این نشست با قدردانی از خدمات و تلاش های مجموعه مخابرات اظهار داشت: ارتباطات پایدار و پرسرعت یکی از نیازهای اصلی توسعه استان است و استانداری فارس آمادگی کامل دارد تا در مسیر اجرای طرح های توسعه ای مخابرات به ویژه در زمینه فیبر نوری، همکاری و حمایت لازم را انجام دهد. کد خبر 258896 ...
افتتاح پروژه های مخابراتی در شهرستان سروستان به مناسبت هفته دولت
روز شنبه 8 شهریورماه ، همزمان با هفته دولت، آیین افتتاح پروژه های مخابراتی شهرستان سروستان با حضور دکتر رضایی معاون عمرانی استاندار فارس، دکتر توکل نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، خانم مهندس معلم، فرماندار شهرستان ، جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و نمایندگان شهرک صنعتی شماره یک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، در این آیین، پروژه مرکز تلفن فیبر نوری شهرک
دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، سعید صفری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، با حضور در دفتر فرماندار ساوجبلاغ، با مهندس صادقلو دیدار و ضمن تبریک هفته دولت، از تلاش ها و همراهی ایشان قدردانی کرد. شایان ذکر است در حاشیه این نشست نیز برخی مسائل مرتبط مطرح و تبادل نظر شد.
دیدار مدیر مخابرات منطقه البرز با فرماندار شهرستان چهارباغ
کیفیت خدمات و تسهیل زندگی مردم است. همچنین ایشان به آمادگی مجموعه مخابرات بر اجرای فیبر نوری در ملک آباد و طاوسیه واجرای تفاهم نامه های مبنی بر اتصال فیبر نوری به حوزه های اخذ رای و همکاری های دوجانبه تاکید داشتند. دکتر البرزی فرماندار نیز در این دیدار با قدردانی از خدمات مخابرات بر اتصال پیوسته و پایداری شبکه ارتباطی تاکید داشتند و اظهار امیدواری کرد روند توسعه زیرساخت های مخابراتی در این شهرستان با شتاب بیشتری ادامه یابد. شایان ذکر است در این دیدار روسای ادارات شهرستان ساوجبلاغ و چهارباغ ، رییس اداره نگهداری و پشتیبانی شبکه و سرپرست اداره بازرسی نیز حضور داشتند. ...
اجرای عملیات دراپ کشی فیبرنوری منازل در بلوار فردوس لنگرود
با همت تلاشگران عرصه ارتباطات مخابرات منطقه گیلان ، طرح اجرایی توسعه شبکه فیبرنوری (FTTH) در بلوار فردوس ، شهر لنگرود در حال انجام است . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ؛ انتظامی سرپرست اداره مخابرات شهرستان لنگرود با اعلام این خبر افزود ؛ اجرای عملیات دراپ کشی منازل در بلوار فردوس ، توسط همکاران پرتلاش تیم فنی و تخصصی نگهداری فیبرنوری (FTTH) اداره مخابرات لنگرود با سرعت و
افتتاح سایت همراه اول در روستای پاشاکلالفور شهرستان سوادکوه شمالی همزمان با هفته دولت
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه مازندران ، این پروژه با حضور دکتر جمیله قائی پاشا فرماندار سوادکوه شمالی، مهندس سیف الله پور مدیر مخابرات منطقه مازندران، مهندس اعزی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران و مهندس احمدنژاد رئیس مخابرات شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی ،بخشداران وجمعی از مسئولین شهرستان و منطقه، وجمعی از اهالی روستا افتتاح شد. با راه اندازی این سایت، پوشش شبکه
تداوم توسعه شبکه فیبرنوری (FTTH) شهرستان لنگرود
در راستای بهبود و توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی در شهرستان لنگرود ، اجرای پروژه فیبرنوری در خیابان 35 متری آزادگان ، جهت واگذاری خدمات جدید به مشترکین با سرعت و جدیت در حال انجام است. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ؛ انتظامی سرپرست اداره مخابرات شهرستان لنگرود در خصوص اجرای این طرح افزود ؛ اجرای این طرح تخصصی با تلاش مستمر همکاران فنی این اداره و با هدف ارتقاء ظرفیت و
بررسی وضعیت خدمات مخابراتی در چند روستای توابع شهرستان گرگان
با حضور مدیر مخابرات شهرستان گرگان وضعیت ارائه خدمات مخابراتی در سه روستای غرب شهرستان گرگان بررسی شد . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس محمد مهری به اتفاق احمد قدمنان بخشدار مرکزی گرگان ، وضعیت ارائه خدمات مخابراتی و آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای لاملنگ ، ورسن و حیدر آباد را بررسی کردند . مهندس محمد مهری مدیر مخابرات شهرستان گرگان ضمن اعلام این خبر افزود
تاکید رئیس مخابرات رامیان بر پرداخت به موقع قبوض
رئیس مخابرات شهرستان رامیان بر پرداخت به موقع قبوض کارکرد خدمات مخابراتی توسط مردم تاکید کرد . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس جواد نجفی که در جلسه ای با کارکنان مخابرات رامیان سخن میگفت : تلاش بیشتر در زمینه افزایش وصول مطالبات توسط مشترکان را خواستار و از مردم خواست در این راستا همکاری بیشتری داشته باشند . رئیس مخابرات شهرستان رامیان ،پرداخت به موقع قبوض
تصویب پیشنهاد بررسی و پایش ترافیک پارامترهای GPON در کمیته تخصصی نظام پیشنهادات
پیشنهاد بررسی و پایش ترافیک پارامترهای GPON که توسط جمعی از همکاران مخابرات منطقه اصفهان ارائه شده به تصویب کمیته نظام پیشنهادات رسید. به گزارش اداره روابط عمومی، در این راستا از آقای اشرافیان پور رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی سیستم های دسترسی، آقای ربیعی بابو کانی سرپرست ناحیه 1 و آقای یادگارنیا نایینی کارشناس مسئول نظارت بر شبکه انتقال شهرستان نائین به واسطه ارائه این پیشنهاد تقدیر
حمایت و حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانیست
دکتر محمدپور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز به همراه محمدی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با مهندس مهدی کیان نماینده عالی دولت در طالقان دیدار و مشکلات شهرستان در حوزه محیط زیست را مورد بررسی قرار دادند. در این نشست مهدی کیان فرماندار طالقان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل حفاظت محیط زیست استان به لحاظ اهمیت و توجه ویژه به محیط زیست شهرستان گفت: حمایت و حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانیست و ما نیز بر اساس این وظیفه تمام تلاش خود را در راستای حفاظت و حراست از این موهبت الهی بکار می بندیم. ...