سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اصفهان آی سی تی نیوز ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۹

علت افت کیفیت اینترنت از زبان معاون مخابرات!!!

معاون شرکت مخابرات استان تهران دلیل افت کیفیت اینترنت این شرکت را بیان کرد. او معتقد است استفاده غیر منصفانه ی حدود 40 هزار مشترک در استان تهران و البرز مهم ترین دلیل افت کیفیت اینترنت برای کاربران این شرکت است. کامران کاظمی گفت: در حال حاضر نحوه ی سرویس دهی به مشترکان اینترنت مخابرات از سرویس های نامحدود و غیرحجمی به سرویس های حجمی تغییر کرده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)