سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۸

افتتاح ورزشگاه 10 هزار نفری بناب در سال 97 / استادیوم بناب به صورت دهکده ...

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ضیاءالله اعزازی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور از ورزشگاه 10 هزار نفری بناب در مصاحبه ای با خبرنگاران اظهار داشت: این ورزشگاه با قرارداد اولیه 10 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال احداث است و اگر 20 درصد هزینه های لازم اختصاص یابد و دولت اعتبارات در نظر گرفته شده را به موقع تخصیص دهد، در دو سال آینده این استادیوم تحویل جوانان منطقه خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)