چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۷

مستند تلویزیونی از ایران در جشنواره کانادا

یک اثر از تولیدات صدا و سیمای ایران به جشنواره Eastern Breeze کشور کانادا راه یافت. به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، از میان آثار ارسالی واحد جشنواره های بین المللی اداره کل امور بین الملل صدا و سیما به جشنواره بین المللی فیلم Eastern Breeze کشور کانادا، مستند همه آنچه که دارم موفق شد به بخش نهایی این جشنواره راه پیدا کند. فیلم مستند همه آنچه که دارم به کارگردانی محمد علی یزدان پرست، تولید صدا و سیمای مرکز اراک است که به شرح زندگی هنرمندی گیوه دوز از کودکی تا کنون می پردازد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)