چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری دانشجو ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۷

زمانی ملی شدن نفت افتخار داشت و امروز بستن قرارداد با شرکت های خارجی!

اقتصاددان برتر کشور گفت: افرادی هستند که بدون هیچ تفکری می خواهند کار را جلو ببرند؛ اگر یک زمانی ملی کردن صنعت نفت افتخار بود، امروز برای برخی به دعوت از شرکت های خارجی و بستن قراردادها افتخار می کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)