دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۲

غربی ها اجرای برجام را برای بلعیدن میادین نفتی ایران گرو گرفته اند/10 ...

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، اصغر ابراهیمی اصل معاون سابق وزیر نفت و دکترای مهندسی مخازن نفتی در یک نشست خبری در خبرگزاری ایلنا درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی اظهار داشت: بهره برداری از نفت در ایران سابقه 108 ساله دارد که تا 62 سال پیش این بهره برداری به صورت امتیازی بود و در سال 32 ماجراهای ملی شدن صنعت نفت و کودتای 28 مرداد به این دلیل اتفاق افتاد که ایرانی ها برای لغو قراردادهای امتیازی و جایگزین کردن قراردادهایی که بر اساس آن نفت در قالب سرویس کانتراکت توسط داخلی ها اداره ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)