سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایثار ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۳

دیدار و سرکشی مدیرکل بنیاد شهید و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای از آزادگان ...

به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، روز پنجشنبه مصادف با28 مردادماه95 پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان به اتفاق مهندس ملایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان از آزاده آقای غلام قنبری که از شاغلین اداره آب و فاضلاب منطقه ای که 3 سال در اسارت و 37 ماه سابقه در جبهه که در منطقه سرپل ذهاب به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمده بود در منزل دیدار نمودند . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)