چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۵

غفلت مدیران در برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز پذیرفتنی نیست

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: شهرستان ساوجبلاغ به دلیل قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی مطلوب و بهره مندی از آب و هوای مناسب و وجود باغات و اراضی کشاورزی گسترده، همواره در معرض تهدید افراد سودجو و زمین خواران قرار داشته است. وی تصریح کرد: متاسفانه در دهه های اخیر و به دلیل غفلت و بی توجهی هایی که صورت گرفته، شاهد تخریب بخش مهمی از باغات و اراضی ملی و کشاورزی بوده ایم که این امر آسیب جدی به محیط زیست و زیبایی بصری شهرستان وارد کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط