سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۰۰:۳۸

افتتاح یک باب کتابخانه درگچساران

فرماندار گچساران گفت: کتابخانه رودکی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون ریال در مرکز شهر گچساران افتتاح شد. به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد عبدالرحیم رحیمی در آیین افتتاح یک باب کتابخانه درگچساران افزود: افزایش کتابخانه به فرهنگ ترویج کتابخوانی در جامعه کمک خواهد کرد. وی بیان کرد: کتابخانه رودکی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون ریال در مرکز شهر گچساران افتتاح شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)