دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۴

جوان: آمریکا با من!

تهران- ایرنا- اگر فضاسازی های رسانه ای که توسط گروه های مخالف توافق هسته ای در امریکا دوستان را نگران کرده ما این آمادگی را داریم که از بخش کنترل دارایی های خارجی (OFEC) وزارت خزانه داری ایالات متحده برای بانک هایی که تمایل به همکاری با ایران دارند، نامه آرامش بخش تهیه کنیم که بدون نگرانی بتوانند با ایران ارتباط داشته باشند. این مطلب بخشی از سخنان وزیر امور خارجه در همایش بررسی فرصت های اقتصادی مشترک ایران و شیلی است که روزنامه جوان در شماره شنبه ششم شهریور در تشریح تیتر نخست به آن پرداخت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط