چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۱

علت حضور نیروی دریایی در خلیج عدن/نیاز به پهلوگیری در یمن نداریم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه حضور ما در خلیج عدن، باب المندب و دریای سرخ برای مبارزه با تروریسم دریایی انجام می شود، گفت: اجازه نمی دهیم هیچ نیروی خارجی به ما اخطار دهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)