سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۱

راه اندازی سامانه نقل و انتقالات کارکنان دانشگاه آزاد در سال 94

مدیرکل منایع انسانی و سیاست های رفاهی دانشگاه آزاد گفت: سامانه نقل و انتقالات منابع انسانی راه اندازی و از این پس کارکنان دانشگاه آزاد می توانند درخواست های مربوطه را در این سامانه ثبت کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)