سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۳

راه اندازی سامانه نقل و انتقالات کارکنان دانشگاه آزاد در سال 94

به گزارش بی باک، مهر نوشت: مهدی نصیری با اشاره به برنامه های این اداره در سال 94، گفت: تهیه پیش نویس آیین نامه جامع استخدامی، برگزاری جلسات شورای فوق العاده اداری مالی و همچنین راه اندازی سامانه نقل و انتقالات کارکنان به منظور سرعت بخشی در اجرای امور از جمله مهمترین برنامه های این اداره در سال جاری به شمار می رود . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)