سایر منابع:
سایر خبرها
اولیویرا: برای صعود کار دشواری داریم
دارم و آن اینکه سه بازی تا پایان این فصل در تبریز داریم و از هواداران می خواهم که در این سه بازی به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند زیرا با وجود هواداران قدرت می گیریم. به گزارش ایسنا، محمد ایران پوریان مدافع تراکتورسازی نیز در این نشست گفت: نسف تیم خوبی است و ما به این مسئله واقفیم که نیاز مبرمی به گرفتن سه امتیاز داریم و این پیروزی با کمتر اشتباه کردن به دست می آید و امیدوارم
آماده کسب 3 امتیاز باحضور هواداران تراکتورسازی هستیم
تمرکزمان روی بازی فردا است. نسف قارشی ازبکستان تیم بسیار خوبی است و هم اکنون در صدر جدول رده بندی لیگ ازبکستان قرار دارد. بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه باید برای بازی با نسف قارشی با تمرکز بالا باشیم، گفت: وضعیت تیم و شرایط روحی و روانی بازیکنان بسیار خوب است. ایران پوریان در خصوص وضعیت نامناسب خط دفاعی تراکتورسازی نیز گفت: قبل از بازی با سپاهان در پنج بازی فقط
ایرانپوریان : وقتی گل می خوریم همه مقصر هستند
وبسایت رسمی برنامه نود - محمد ایرانپوریان ، بازیکن تراکتورسازی در مورد تقابل این تیم با نسف قارشی صحبت کرد. به گزارش وبسایت نود ، این بازیکن اظهار داشت : می دانیم نسف تیم خوبی است و نیاز مبربی برای پیروزی داریم و می خواهیم با کسب سه امتیاز راه صعودمان را هموار کنیم.باید با تجربه کار کنیم و فردا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. ایرانپوریان درباره مصدومیتی که از قبل داشت گفت
اولیویرا: مقصر باخت به نسف قارشی من هستم/از عملکرد شاگردانم راضی ام
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) , تونی اولیویرا در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل نسف قارشی اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم مقصر این باخت فقط خود من هستم . وی افزود: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توپ و میدان کاملاً در کنترل مان بود، حتی فرصت های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم اما در پایان مسابقه نتیجه تعیین کننده است و فکر نمی کنم نتیجه آن چیزی بود که در بازی اتفاق افتاد
نصرتی:رکورددار تساوی بدون گل در دنیا هستیم!
بازی گروهی است و من به تنهایی نمی توانم برای تیم کاری انجام دهم اما نهایت تلاشمان را در آینده خواهیم کرد. مدافع پیکان درباره دیدار هفته آینده تیمش با تراکتورسازی گفت: حرف هایم درباره تراکتورسازی را بعد از دیدار آسیایی این تیم می زنم. من تراکتورسازی را دوست دارم و از ته دلم برای موفقیت این تیم مقابل نسف قارشی ازبکستان دعا می کنم. امیدوارم تراکتورسازی بتواند به دور بعدی لیگ قهرمانان راه
بردیف: انتظار نیمکت نشینی نفرات اصلی تراکتورسازی را نداشتیم
آیا با این شرایط می توانند در ادامه مسابقات موفق شوند، خاطرنشان کرد: وظیفه ما کسب 3 امتیاز بود. قبول می کنم تراکتورسازی موقعیت های زیادی داشت اما فقط یک توپ را گل کرد. همین که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم خیلی خوب بود و امیدواریم که در مراحل بعدی بتوانیم صعود کنیم. سرمربی نسف قارشی در پاسخ به این سوال که آیا مستحق صعود بودند، خاطرنشان کرد: به این سوال جواب دادم. البته باید بگویم هنوز
سرمربی نسف قارشی: وضعیت گروه D پیچیده شده است
استقبال بسیار خوب این باشگاه از نسف قارشی قدردانی کرد. دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نسف قارشی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه دی راس ساعت 18 فردا / سه شنبه / در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود. بازی رفت این دو تیم در ازبکستان با نتیجه 2 بر1 به نفع تیم نسف قارشی به پایان رسید. تراکتورسازی هم اکنون با چهار بازی و چهار امتیاز به همراه نسف قارشی و به خاطر تفاضل گل منفی در رده چهارم گروه دی غرب آسیا قرار دارد. در این گروه تیم های الاهلی عربستان و امارات به ترتیب با هشت و پنج امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند. 3038/ ...
برد تراکتورسازی فقط 7 دقیقه دوام داشت/ خداحافظی تبریزی ها از لیگ قهرمانان آسیا
پیش از آنکه داور سوت مسابقه تراکتورسازی - نسف قارشی را بزند، هواداران تبریزی حسابی به تیم خود روحیه می دادند تا به تیمشان کمک کنند که از انتهای جدول 4 تیمی گروه، حداقل یک پله بالا بیاید. مسابقه که شروع شد، نسف قارشی به خوبی توانست مسابقه را کنترل کند و با اینکه مهمان بود، اجازه نداد تراکتورسازی دروازه اش را باز کند. این تیم البته خوب کار می کرد و موقعیت گل هم داشت. اما به هر حال مسابقه در
پنجعلی: تعویض گابریل اشتباه بود
را چگونه ارزیابی می کنید؟ بازی خوب بود. بچه ها خوب شروع کردند و موقعیت های زیادی را خلق کردند ولی در زدن ضربات آخر کم دقت بودند و می توانستند بیشتر از این یک گل بزنند تا در دقایق آخر دچار مشکل نشوند. شما هم قبول دارید پرسپولیس بد موقعی گل می خورد؟ بله قبول دارم. مقابل سپاهان هم بد موقعی گل خوردیم و در بازی با استقلال صنعتی و راه آهن درست در همین دقایق گل خوردیم.
ثابتی: من شیر پیر هستم/ هواداران باید خودشان را جای بازیکنان بگذارند
هم دارم و به آینده امیدوار هستم. وی درباره نتیجه دیدار تراکتورسازی- نسف قارشی خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود اما جریان باد تاثیر گذاشت. نسف آمده بود نیمه اول گل نخورد اما در نیمه دوم موفق شد استفاده اش را از بازی ببرد. من امروز به عنوان هوادار به استادیوم آمدم. بازیکنان زحمت خود را کشیدند. حامد لک بازی قبل خیلی خوب بود. هواداران باید صبور باشند و خودشان را جای بازیکنان بگذارند. بازیکنان
تونی: تنها خواسته ام برای بازی فردا حضور پرشور هواداران تراکتور است
تونی اولیویرا روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی با نسف قارشی ازبکستان از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، با تاکید بر تاثیر فراوان حضور هواداران در ورزشگاه ، افزود: برای بازی فردا یک حرف دارم و آن هم حمایت هواداران برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر است. وی اظهار کرد: ما دو بازی در لیگ برتر و یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا داریم که میزبان هستیم و از همه هواداران می خواهم
گردانی: میلیارد نه! حاضرم بدون پول برای عشقم تراکتور بازی کنم
همانطور که شما گفتید در این بازی هرطور شده در تبریز با کمک هواداران 3 امتیاز را بگیریم. تراکتور روزهای بی حاشیه ای را سپری می کند چون همه می دانند روزهای حساس و سرنوشت سازی را هم در لیگ و هم در آسیا پیش رو داریم. قبول داری خیلی از این ها زودتر می توانستید در لیگ صدرنشین و در آسیا صعودتان قطعی شود اگر به راحتی گل نمی خوردید؟ بله قبول دارم ما امسال و به خصوص در دو بازی اخیر گل های بدی
کیانی: هواداران تراکتور، به یاری گسترش فولاد بشتابند/ اشتباهات فردی طبیعی است/ کسالت داشتم، ایرانپوریان ...
هوادارانمان کنیم. وی ادامه داد: بازی سختی مقابل نسف قارشی داریم. این بازی بسیار حساس است چون هردو تیم برای برد تلاش می کنند. ما اگر بازی را ببریم، به صعود امیدوارم می شویم و به همین خاطر دوست داریم بازی خوب همراه با نتیجه را انجام دهیم. امیدوارم هواداران هم به ورزشگاه بیایند و یاری مان کنند تا بتوانیم جواب محبت هایشان را بدهیم. کاپیتان تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که چرا در نشست
تونی مشکلی با نشستن من روی نیمکت ندارد | مقابل نسف فقط پیروزی به دردمان می خورد
پیروز شویم. هدف ما کسب قهرمانی است و باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم. مربی تراکتورسازی درباره دیدار با نسف قارشی تاکید کرد: شرایط جدول طوری است که فقط پیروزی در این مسابقه به دردمان می خورد. ما باید این بازی را ببریم و در این صورت شاید در بازی آخر با تساوی هم به دور بعدی صعودکنیم. امیدوارم بچه ها کار خودشان را خوب انجام دهند و بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم. رحیم زاده
استراتژی خاصی برای بازی با نسف داشتم/ مقصر باخت تراکتور خودم هستم
به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا عصر سه شنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم های تراکتورسازی و نسف قارشی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مقصر باخت خودم هستم و باعث شدم تیم امروز درمقابل طرفدارانش ببازد، افزود: در این بازی نتیجه گیری و کسب سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود. وی با اشاره به اینکه در طول 90 دقیقه بازی خوب بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم، ادامه داد: نتوانستیم توپ هایمان را به
اولیویرا: نسف قارشی برای ضد حملات برنامه ریزی می کند
. وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه با توجه به شناختی که از نسف قارشی دارد این تیم فردا برای دفاع کردن در زمین حاضر می شود یا برای پیروزی تلاش می کند، گفت: هیچ تیمی برای باختن نمی آید و همه تیم ها برای پیروزی تلاش می کنند و نسف قارشی فردا شانس پیروزی دارد و در روش بازی خود را تغییر نمی دهد ولی چون دفاع مستحکمی دارد با سیستم دفاعی وارد زمین می شود و برای ضد حملات برنامه ریزی
تراکتورسازی تبریز از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت
راهی به دروازه باز نکرد. دقیقه 16 حرکت سامان نریمان جهان و شوت وی از پشت محوطه جریمه با برخورد به پای مدافع حریف، به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و راهی کرنر شد. دقیقه 19 ضربه کاشته کیانی با واکنش دروازه بان حریف دفع شد. دقیقه 21 روی کرنر ارسالی از سمت چپ زمین حریف، این بار نیز ضربه سر بازیکن تراکتورسازی با برخورد به تیر عمودی دروازه، به گل تبدیل نشد. دقیقه
تراکتور با انتقام از نسف پلی به سوی صعود می سازد
کسب کرده و پاختاکور نیز با یک دیدار کمتر 10 امتیازی است. با نگاهی به وضعیت گلزنی نسف می بینیم که این تیم 11 گل زده و 4 بار هم توپ از خط دروازه اش عبور کرده است و بهترین خط حمله لیگ را همچون حریف خود تراکتور در دست دارد ولی این تیم در دفاع بیش از تیم های پایین جدولی گل خورده است که نشان از ضعف دفاعی نسف است. نسف قارشی در آخرین دیدار خود در لیگ حرفه ای ازبکستان پنج شنبه هفته گذشته مقابل
گردانی:فوتبال همین است؛هفته قبل من اشتباه کردم و این هفته یکی دیگر/شرمنده هواداران شدیم
مدافع تیم تراکتورسازی گفت: تغییر در ترکیب تیم منطقی بود. به گزارش کاپ، حبیب گردانی پس از پایان بازی تیمش برابر نسف قارشی اظهار داشت: بازی خوبی بود. هواداران سنگ تمام گذاشتند و خوب از ما حمایت کردند.شرمنده آنها شدیم که در این بازی شکست خوردیم.حیف شد برد را با شکست عوض کردیم. وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم نسبت به بازی های قبلی با ترکیب ضعیف تری وارد میدان نشد، خاطرنشان کرد
تراکتور موقعیت داشت اما این ما بودیم که بردیم
مسلما موقعیت های خوبی داشتیم که توانستیم به پیروزی برسیم. سرمربی نسف قارشی ازبکستان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با وجود داشتن فقط 2 موقعیت گل مستحق پیروزی در این دیدار بود یا نه؟ گفت: برای ما مهم گرفتن 3 امتیاز بود. قبول می کنم که ما موقعیت زیادی برای گل زدن نداشتیم و تراکتورسازی فرصت های متعددی برای زدن گل داشت اما این ما بودیم که 2 گل زدیم و حریف مان فقط یک بار توانست به گل برسد.
اولیویرا:باعث باخت خودم هستم/توقع داشتم به جای 15 هزار تماشاچی 50 هزار هوادار می آمد
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست مقابل نسف قارشی خطاب به خبرنگاران گفت: آیا فکر می کنید اگر آندو، کریمی و ادینیو را می آوردیم نتیجه بازی عوض می شد؟ به گزارش کاپ، تونی اولیویرا در نشست خبری پس از پایان بازی تیمش برابر نسف قارشی اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم باعث باخت خودم هستم. در طول 90 دقیقه بازی خوبی ارائه دادیم. موقعیت های زیادی داشتیم که می توانست به گل تبدیل شود ولی
گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا/ تراکتورسازی- نسف قارشی؛ جنگ 4 امتیازی ها برای بقاء
ایرانی خود را(2-1) شکست داد. ایلخوم شومورودوف( 46) و حمزه کریموف(52) در نیمه دوم این بازی تک گل دقیقه 32 ادینیو را جبران کردند. نسف در بازی دوم مقابل الاهلی عربستان قرار گرفت و هرچند گل دقیقه 22 عمرالصوما در دقیقه 65 توسط آرتور گورکیان جبران شد. اما صالح العماری(78) برد(2-1) الاهلی را رقم زد. این بازی در حضور 19855 تماشاگر در استادیوم ملک عبدالله برگزار شد. نسف در سومین بازی خود در حضور 3121
اولیویرا: مقابل صدرنشین ازبکستان کارمان سخت است
امارات تیم های قدرتمندی هستند. همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم و برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنیم. سرمربی تراکتورسازی در ادامه عنوان کرد: هیچ تیمی برای باخت به میدان نمی آید نسف قارشی هم تیم قوی است و دفاع مستحکمی دارد. آنها با توجه به این پتانسیل روی ضد حملات در بازی فردا برنامه دارند. وی در ادامه در مورد اینکه 3 سال است با تراکتورسازی در آسیا حاضر می شود و چرا نمی
حذف تراکتورسازی با شکست مقابل نسف قارشی
گورکیان، ارکین بایدولائف، شوهرو گادوئف (65 یونس اف)، اعظم اف (22 بخروم)، حمزه کریم اوف، اوبیلجون همروبه کوف، فروخ سایفی یف سرمربی: بردیف شرح گل: 1-صفر(تراکتورسازی) در دقیقه 50 روی خطا بر نریمان جهان تراکتور صاحب یک ضربه کاشته شد که کیانی با شوتی دقیق و پرقدرت دروازه حریف را باز کرد. 1-1(نسف قارشی) در دقیقه 58 روی اشتباه بازیکنان تراکتور اودیلسون شوت محکمی زد که لک توپ را
حذف زودهنگام تراکتور از جام سیزدهم/ اولیویه را باز هم ناکام ماند!
دست دادند. حتی مهرداد بایرامی در دقیقه 20 برای تراکتورسازی یک گل زد که این گل از سوی داور سنگاپوری مردود اعلام شد اما در نیمه دوم بی انگیزگی بازیکنان و متعاقب آن اشتباهات خط دفاع و دروازه بان این تیم باعث شد نتوانند گل برتری را حفظ کرده و در نهایت و برای سومین سال متوالی از رسیدن به مرحله حذفی این رقابتها محروم شدند. با این نتیجه نسف قارشی ازبکستان 7 امتیازی شد و موقتا به رده دوم گروه D
دغدغه های تراکتورسازی، فولاد و بایرن مونیخ
مصدومیت درست مثل بارسا که اینیستا را ندارد. پاریسی ها خوب می دانند که حتی برتری 2 بر صفر هم در این ورزشگاه به کارشان نمی آید و رویایی صعودشان زیادی محال به نظر می رسد. آنها در مرحله گروهی در این ورزشگاه صدرنشینی را از دست دادند و 3 بر یک باختند. در 8 مصاف قبلی دو تیم، بارسا 3 بار برده و پاریس سن ژرمن، 2 بار. یک برد و 2 مساوی هم برای بارسا در نیوکمپ ثبت شده است. بارسلونا در خانه اش فقط یک بار به
اولیویرا:باعث باخت خودم هستم/توقع داشتم به جای 15 هزار تماشاچی 50 هزار هوادار می آمد
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست مقابل نسف قارشی خطاب به خبرنگاران گفت: آیا فکر می کنید اگر آندو، کریمی و ادینیو را می آوردیم نتیجه بازی عوض می شد؟ به گزارش کاپ، تونی اولیویرا در نشست خبری پس از پایان بازی تیمش برابر نسف قارشی اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم باعث باخت خودم هستم. در طول 90 دقیقه بازی خوبی ارائه دادیم. موقعیت های زیادی داشتیم که می توانست به گل تبدیل شود ولی
تیموریان: نسف قارشی به ضدحملات چشم داشت
ایران اکونومیست - ایران اکونومیست- آندرانیک تیموریان درباره دیدار تیم های تراکتورسازی ایران و نسف قارشی ازبکستان اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم که گل نشدند و در کل اتفاقات و شرایط جوی حاکم بر بازی موجب شد این دیدار را واگذار کنیم. بازیکن تراکتورسازی با رد موضوع عدم وجود انگیزه کافی در بین بازیکنان تراکتورسازی به دلیل غیبت چند مهره کلیدی افزود: اصلاً
حذف زودهنگام تراکتور از جام سیزدهم/ اولیویه را باز هم ناکام ماند!
دست دادند. حتی مهرداد بایرامی در دقیقه 20 برای تراکتورسازی یک گل زد که این گل از سوی داور سنگاپوری مردود اعلام شد اما در نیمه دوم بی انگیزگی بازیکنان و متعاقب آن اشتباهات خط دفاع و دروازه بان این تیم باعث شد نتوانند گل برتری را حفظ کرده و در نهایت و برای سومین سال متوالی از رسیدن به مرحله حذفی این رقابتها محروم شدند. با این نتیجه نسف قارشی ازبکستان 7 امتیازی شد و موقتا به رده دوم گروه
تیموریان: صدرنشینی برای من لذتی ندارد
خوردیم و عقب افتادیم.ما با مربی خوب و با دانشی بازی داشتیم به بازی برگشت خیلی سخت بود.شرایط برای به گل رسیدن جلوی این تیم خیلی سخت بود و خوشحال هستم در دقیقه 82 توانستیم بازی را مساوی کنیم و در وقت های اضافه روی یک اوت دستی که خودم فرستادم و با اشتباه مدافع سایپا گل زدیم. با این برد توانستیم در کورس قهرمانی بمانیم و تا هفته آخر باید به بازی های لیگ چشم بدوزیم. خوشحالم که انتخاب شدم