دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۴۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه آذربایجان ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۶

جنگ بیولوژیک؛ حربه آمریکا برای نابودی نسل ها از ویتنام تا منا

جنگ بیولوژیک شیوه ای است که ایالات متحده آمریکا حداقل در هفت دهه اخیر استفاده از آن را در دستور کار خود قرار داد که اوج بکارگیری این شیوه نیز به جنگ این کشور با ویتنام و پس از آن، بازمی گردد. سلاح های بیولوژیکی به دلیل آثار مخرب و مرگباری که دارند، از جمله تسلیحات کشتار جمعی محسوب می شوند. اهمیت استراتژیک سلاح های بیولوژیکی برای ایالات متحده آمریکا از آنجایی است که تأثیر مخرب آنها حتی بر نسل های بعدی کسانی که از این سلاح ها علیه آنها استفاده شده است، باقی می ماند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط