سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۵

کوهنورد: داوری عادلانه باشد دست پر از اصفهان برمی گردیم

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم فوتبال راه آهن گفت: اگر داوری در بازی با سپاهان عادلانه باشد دست پر از اصفهان بازخواهیم گشت. به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، سیامک کوهنورد در مورد شرایط تیم راه آهن و بازی روز جمعه برابر سپاهان گفت: با توجه به 4 هفته باقی مانده در لیگ و شرایطی که داریم برای یک بازی خوب و تاکتیکی به اصفهان می رویم. سپاهان بهترین تیم ایران از لحاظ ساختار است که از کادر فنی توانمندی بهره می برد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)