پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تدبیر ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۱

رسانه داری یا رسانه مداری

چند سالی است که سازمانها و نهادهای عمومی و دولتی و خصوصی همگی به اهمیت و تاثیر گذاری رسانه ها در شکل دهی به افکار عمومی و در نهایت تصمیم گیری آنها وقوف و اشراف پیدا کرده اند از این رو سعی می کنند برای بهینه سازی سود و منافع در بخش های اقتصادی و تحقق اهداف در بخش غیر اقتصادی از رسانه ها استفاده کرده یا دست کم تعاملی معقول با رسانه ها داشته باشند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)