دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۱۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۳

اظهارنظر یک عضو کمیسیون کشاورزی درباره واردات آب

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس درباره موضوع واردات آب اظهارنظر کرد. هدایت الله میرمرادزهی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در رابطه با صرفه جویی در آب و مصرف بهینه آن و اینکه کشور خشکی هستیم و ممکن است آب هایی که داریم از دسترسمان خارج شود هیچ شکی نیست اما نخست باید اقدامات دیگری انجام دهیم و پس از آن به مسائلی مثل واردات آب فکر کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)