چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۲۲:۵۴

تخصیص بیش از 35 میلیارد تومان برای داربستی کردن باغات انگور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رجب رحمانی امشب در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح داربستی کردن باغات انگور شهر نرجه اظهار کرد: یکی از حوزه هایی که می تواند کشور را از وابستگی اقتصادی نجات دهد، کشاورزی است. وی افزود: با توجه به اهمیت حوزه کشاورزی در قطع وابستگی اقتصاد کشور باید این حوزه را مورد توجه جدی قرار داده و در راستای رونق آن تلاش کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)