دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۱۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۱

اگر رونالدو مصدوم نمی شد، با رئال مادرید قهرمان می شدم

به گزارش خبرگزاری فارس ، مانوئل پیگرینی هر چند مدت 2 سال است که هدایت تیم دوم شهر منچستر یعنی سیتی ها را برعهده دارد اما همچنان به گذشته ها می نگرد. او در گفت وگویی با یک شبکه رادیویی اسپانیا مدعی شد در فصل 2010 -2009 که سکان هدایت کهکشانی های مادریدی را با برعهده داشت، اگر کریستیانو رونالدو دچار مصدومیت 3 ماهه نمی شد، حتما با رئال قهرمان لالیگا می شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)