پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۰۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۳

واکنش واعظی به کارت زرد مجلس/ توسعه پهنای باند ادامه می یابد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به دریافت کارت زرد از نمایندگان مجلس برای توسعه پهنای باند تاکید کرد: توسعه پهنای باند اینترنت ادامه می یابد. محمود واعظی امروز در حاشیه گردهمایی سراسری مدیران پستی کشور در جمع خبرنگاران در مورد دریافت کارت زرد از نمایندگان مجلس برای تاخیر در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، گفت: نمایندگان مجلس درباره تاخیر در اجرای شبکه ملی اطلاعات به من کارت زرد ندادند، بلکه آنها می گفتند پهنای باند اینترنت نباید توسعه پیدا کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)