چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۱

اعتبارات باید به سمت بخش بحرانی آب برود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی رشیدی ظهر امروز در جمع بخشداران و اعضای شورای اسلامی بخش های نوق و فردوس رفسنجان اظهار داشت: مشکلات آب استان کرمان زیاد است و در زمینه آب وفاق ملی در کشور و استان وجود دارد. وی بیان داشت: مسئولان استان با همدلی و همزبانی در این راستا وارد شده اند و استاندار کرمان اولویت را در حل مسائل مربوط به آب که بحرانی ترین مسئله است، عنوان کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)