سایر منابع:
سایر خبرها
شخص استاندار باید پاسخگوی صورتجلسه شهریور 93 بافق باشد
جای تعجب اینجاست که در اعتصابات سال گذشته که استاندار یزد به بافق آمده بود وقتی از بنده خواستند برای صحبت در جمع کارگران حاضر شوم شخص معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرمانده نیروی انتظامی استان بصورت مکرر با من تماس می گرفتند و با دلهره می گفتند آقای صباغیان کجا هستید سریع خود را برسانید اما امروزر شاهد آن هستیم که می گویند اصلا صباغیان نباید باشد. نماینده کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی در چهارمین جلسه گزارش کارگروه مطالبات بافق با بیان اینکه مسؤل و پاسخگوی صورتجلسه شهریور ماه 93 شخص آقای استاندار هست گفت:من نباید الان پاسخگوی میزان پیشرفت قول و وعده های انجام شده باشم و کسی که باید در جمع مردم پاسخگو باشد شخص استاندار است که اکنون می بینید نه تنها از استانداری هیچ کس برای پاسخگویی نیامده بلکه فرماندار حاضر نشده است در این جلسه شرکت کند همانطور که در جلسات قبل نیز کسی از استان برای پاسخگویی نیامد. محمد رضا صباغیان ادامه داد:عدم حضور مسؤلینی که صورتجلسه قانونی و حقوقی شهریور 93 را در محل سپاه امضا کرده اند موجب شده پی گیریها ضعیف باشد و به نتیجه باید و شاید نرسیم. وی با نام بردن از کسانی که صورتجلسه شهریور 93 را امضا کرده اند اعم از مسؤلین کشوری،استانی و محلی گفت جای تعجب اینجاست که در اعتصابات سال گذشته که استاندار یزد به بافق آمده بود وقتی از بنده خواستند برای صحبت در جمع کارگران حاضر شوم شخص معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرمانده نیروی انتظامی استان بصورت مکرر با من تماس می گرفتند و با دلهره می گفتند آقای صباغیان کجا هستید سریع خود را برسانید اما امروزر شاهد آن هستیم که می گویند اصلا صباغیان نباید باشد. نماینده کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ادامه داد:من خوشحال هستم که الان اینجا نباشم چرا که مردم فکر می کنند من باید پاسخگو باشم درحالی که قدرت در دست کسانی است که حاضر نیستند در جلسه پاسخگویی که یکی از بندهای صورتجلسه هست و آن را امضا کرده اند پاسخگوی مردم باشند. محمد رضا صباغیان افزود اکنون که از من خواسته می شود سخن بگویم حرفم این است که بندهای اصلی صورتجلسه مانند تعلق 15 درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی به بافق و دولتی ماندن 28/5 درصد از سهام این شرکت از مهمترین بندهایی است که مسؤلین استان باید در قبال آن پاسخگو باشند. مدیر کل سابق پدافند غیر عامل استان در حالی که می گفت من دست مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ،فرماندار، معاون فرماندار و اعضای شورا را به خاطر پی گیری هایی که نسبت به مسائل شهر دارند می بوسم اما به همگان متذکر می شوم که هر گونه اختلاف موجب آسیب رسیدن به شهر است. وی عدم حضور مطالبه گرانه مردم را یکی از مهمترین دلایل عقب افتادگی های بافق در سالیان گذشته دانست و ضمن دعوت از حضور فعال در جلسات گزارش دهی کارگروه ، برخی از ظلمهای رفته بر بافق مانند انتقال بسیاری از کارخانه های جوار معدنی و جوار ریلی از این شهرستان علی رغم قول و کلنگ احداث به شهرهای همجوار را برشمرد. صباغیان در ادامه به آسیبهای زیست محیطی و عوامل بیماری زای انفجارهای معادن اشاره کرد و گفت:امروز که تازه مردم و مسؤلین خواستار گرفتن درصدی از عوارض شرکت سنگ آهن مرکزی هستند شاهد این هستیم که بسیاری از معادن این شهر بصورت خصوصی در حال تاراج است و هیچ گونه عوارضی به بافق پرداخت نمی شود. نماینده کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با تشکر از صداقت مسؤلین شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و نماینده صندوق بازنشستگان فولاد به خاطر اعلام میزان پیشرفت طرحهای جوار معدنی گفت هرچند این میزان کم است اما باز جای تشکر دارد که در راستای تحققش در حال تلاش هستید. محمد رضا صباغیان بافق را یک شهر تک محصولی عنوان کرد و با بیان اینکه هستی شهر وابسته به رونق کارخانه های جوار معدنی است از مردم خواست با حضورشان در جلسات و خواستن از مسؤلین نگذارند وعده های امروز مانند گذشته به ورطه فراموشی سپرده شود. صباغیان سفر قریب الوقوع معاون اول رئیس جمهور به یزد را فرصت مناسبی برای رفع ابهام بازگشت 28/5 درصدی سهام شرکت سنگ آهن و به اتمام رساندن موضوع واگذاری 15 درصد از سهام این شرکت به بافق دانست و از مسؤلین شهرستان و استان خواست نسبت به تشکیل جلسه کارگروه با معاون اول و هیات همراه تلاش کنند. وی مسؤلین شهرستان را به دیزل یک قطار تشبیه کرد و مردم را واگن های آن قطار و افزود:تازمانی که دیزل یک قطار به وظیفه خود عمل نکند قطار حرکتی نخواهد کرد. محمد رضا صباغیان فضای آرام کنونی شهر را به خاطر وجود جلسات گزارش دهی عنوان کرد و از مسؤلین خواست در مسایل شهر تصمیم عجولانه نگیرند و فکر نکنند مردم خواب هستند. وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به معاون فرماندار که عدم حضور فرماندار در جلسه گزارش کارگروه مطالبات بافق را شائبه بهره برداری دو تن از اعضای این کارگروه برای تبلیغات آتی مجلس اعلام کرده بود گفت: هر چند من مانند کسانی که با حمایت حزب و جناحشان به صورت هفتگی در جمعهای مختلف در حال تبلیغات برای انتخابات مجلس هستند رفتار نکرده ام اما اگر آقای فرماندار برای این حرفشان مستند قانونی ممنوعیت حضور برای بنده ارائه کنند از جلسه بعد تا انتخابات به عنوان یک شهروند در این جلسه شرکت کرده و پی گیر خواهم بود. صباغیان بر اتحاد و وحدت تاکید کرد و دلیل نیامدن فرماندار برای پاسخگویی را اینگونه مطرح کرد:فرماندار غیر بومی بافق به این جلسه نیامده واز این طریق خواسته است مسؤلین بومی را رو در روی هم قرار دهد تا پاسخ هم را بدهند اما باید بداند هم او هم استاندار باید در این جلسات حاضر شوند و پاسخگو باشند چرا که آنها مسؤل هستند. صباغیان ضمن اعلام زمان جلسه بعدی گزارش کارگروه در 19 مرداد 94 یعنی در سه ماه آینده به علت تقارن نوزدهم تیرماه با لیالی پر فضیلت قدر،از عموم مردم برای حضور دعوت کرد وسخنان خود را با این شعر به پایان برد که:تا نگرید طفل کی نوشد لبن؟؟ ...
استمرار صلاحیت نمایندگان نمودی از دیکتاتوری در انتخابات است
می دهد و افرادی را نیز که از سر دلسوزی در این زمینه با مسئولان نامه نگاری داشته اند توطئه گر و خائن خوانده اند در حالی که انتظار می رود در تغییر و تحولات نقش اول را خود استاندار به دور از نگاه سیاسی و انتخاباتی بازی کند. وی در ادامه ضرورت جلب مشارکت های مردمی را در عرصه انتخابات یادآور شد و ادامه داد: هر کس به مردم وعده و وعید واهی دهد و در انجام آن قصور و کوتاهی داشته باشد نمونه بارز
برنامه سفر استانی روحانی به غرب تهران
نخواهد کرد، تاکید کرد: هدف از انجام این سفر یک روزه حضور در جمع مردم است از این رو افتتاح طرح یا پروژه خاصی به دلیل کمبود وقت و حضور رییس جمهور در سه شهر مختلف در دستور کار قرار نگرفته است. هاشمی اظهارکرد: به طورحتم با توجه به برنامه ریزی های درنظر گرفته شده و همچنین نظر خود دولت در آینده نزدیک رییس جمهور به سایر مناطق تهران نیز سفر خواهد کرد. وی در پایان درباره شایعات منتشرشده مبنی بر کناره گیری از استانداری تهران برای حضور در انتخابات مجلس دهم گفت: چنین خبری صحت ندارد و بنده با قدرت به کار خود در استانداری ادامه می دهم و بنای حضور در انتخابات مجلس دهم را ندارم. ...
معرفی فرماندار جدید شهرضا در آینده نزدیک
سئوالی مبنی بر اینکه آیا امکان انتخاب افراد بازنشسته و فاقد سابقه اجرایی در حوزه وزارت کشور نیز در این عرصه وجود دارد، گفت: به لحاظ اینکه در پایان سال جاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می شود انتخاب فرماندار جدید شهرضا در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و بر مبنای معیارهای اصولی انجام می گیرد. انتهای پیام/63035/ر10/د1000
هاشمی: نامزد انتخابات مجلس نمی شوم
استانداری تهران به خدمت رسانی به مردم ادامه می دهم. استاندار تهران افزود: همواره شایعات وجود داشته است اما بنده اعلام می کنم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نامزد انتخاباتی شرکت نخواهم کرد. گفتنی است برخی محافل خبری طی روزهای اخیر از استعفای استاندار تهران و نامزدی وی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی می دادند که وی با قطعیت این شایعه را رد کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: استانی شدن انتخابات مجلس تنش جدی امنیتی به دنبال دارد
انتخابات مجلس استدلالشان این است که چون وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری است و نظارت بر حُسن اجرای قوانین است، این وظیفه باید به گونه ای تعریف شود که نماینده بتواند به خوبی آن را انجام دهد، در شرایط فعلی که نمایندگان مجلس درگیر مسائل شهرستانی هستند، چنین امکانی فراهم نمی شود چون نمایندگان مجلس بیشتر شهردار، فرماندار و بخشدار هستند تا قانون گذار باشند. نقوی ادامه داد: این استدلال اصلی طراحان طرح
نامه بنده در خصوص امامزاده هاشم(ع) به وزیر ارشاد بنابر تقسیمات کشوری بود/ تصمیم نهایی با وزارت کشور است
به گزارش سرویس فرهنگی آفتاب ری، حجت الاسلام احمد سالک در پاسخ به سوال خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری تحلیلی تارود مبنی بر علت نامه وی به به وزیر ارشاد مبنی بر پایان دادن بر یازده قرن میزبانی مردم دماوند و واگذاری آستان امامزاده هاشم (ع) دماوند به شهرستان آمل باظهار داشت: با سوال شما بنده تا ته قضیه رفتم، لازم به ذکر است که این نامه بسیار مستند است که اکنون تاریخ آن در خاطر من نیست. وی در
معاونی که در موضع پاسخ گویی بود یا نبود؟
می شد و شاید همین رویکرد بود که تکذیب شایعات برکناری وی را به دنبال داشت. به هر حال یاحی رفت و سید رضا عقدایی که در کارنامه خود فرمانداری شهرستان های شهرضا و اردستان را دارد بر مسند مهمترین معاونت استانداری نشست. آنچه از معاون امنیتی سیاسی اجتماعی جدید استان انتظار می رود آن است که ضمن تعامل سازنده و همکاری با رسانه های استان، عرصه را برای پاسخگویی و ارتباط متقابل با مردم فراهم سازد، امری که در آستانه انتخابات مجلس و تلاش برای حضور حداکثری مردم قطعا کارگشا خواهد بود.
معاون عمرانی به جای سیاسی معرفی شد
شهرستان همدان، 4 سال در بخشداری قهاوند، 4 سال بخشداری مرکزی و حدود 4 سال هم در معاونت برنامه ریزی فرمانداری مشغول خدمت بوده است. محمدعلی محمدی که نزدیک به 4 سال معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار همدان بود، از خدماتش در این مدت گفت و اینکه یکی از کارهای مهم انجام شده توسط وی، پرورش مدیر بوده است. وی به معاون جدید اطمینان خاطر داد که تمام نیروهای این حوزه توسط خودش کادرسازی شده و هر کدام یک
ماهنشان رتبه نخست صنایع و سرمایه های معدنی زنجان را دارد
صبر و شکیبایی مردم در تحقق خواسته هایشان کمک بزرگی برای دولت محسوب می شود. استاندار زنجان با اشاره به لزوم انجام فعالیت های اقتصادی با رویکردی نوین در راستای پرکردن شکاف عدم توسعه یافتگی در صنعت استان بیان داشت: استفاده از روش های نوین آبیاری و یا توسعه صنایع معدنی و لبنی و ... هرکدام می تواند در تحقق توسعه استان زنجان و به ویژه شهرستان ماهنشان موثر باشد. *اهمیت توسعه آبزی
احکام انتصاب فرمانداران 6 شهر خوزستان صادر می شود
صیانت از آرای مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صورت خواهد گرفت. استاندار خوزستان اظهار کرده بود: باید از زمان باقی مانده دولت تدبیر و امید بهره لازم را برای رسیدن به اهداف دولت بکار ببریم و در این زمینه درصدد هستیم که مدیران همسو با تفکر دولت تدبیر و امید را در دستگاه اجرایی استان تقویت و منصوب کنیم. انتهای پیام/2329/و30/پو3002
علت مخالفت وزارت کشور با استانی شدن انتخابات مجلس
مجلس موافق نیست و نظرات خود را به صورت جامع و کامل درباره علل مخالفت با این طرح اعلام کرده است. سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح استانی انتخابات مجلس میزان مشارکت مردم در عرصه انتخابات کاهش پیدا می کند و این روند مغایر با قانون اساسی است. امیری اظهارکرد: استانی شدن انتخابات مجلس سبب خواهد شد تا انگیزه مردم شهرستان ها برای حضور در عرصه انتخابات کاهش پیدا کند و این
تکریم ارباب رجوع در بقا و انتخاب مدیران مهم است/ مدیران نباید در تبلیغات انتخابات فعال شوند
به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، "جواد صادقلو" فرماندار شهرستان رامیان در نخستین جلسه فصلی شورای اداری این شهرستان در سال 94 ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب گفت: انشاءالله از برکات ماه رجب استفاده کافی را برده و زندگانی پیامبراکرم(ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: مهمترین عامل در ایجاد همدلی و همزبانی اعتماد مردم به دولت است و این اعتماد با تلاش
فعالیت انتخاباتی احمدی نژادی ها در استان ها
ایلنا نوشت: محمد قسیم عثمانی، نماینده مردم بوکان در مجلس در مورد جریان احمدی نژادی ها و حضور آنها در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: جریان منسوب به احمدی نژاد در بسیاری از استان ها و شهرستان ها فعال است و به عنوان مثال در حوزه انتخابیه بنده این افراد جلساتی را برگزار و تلاش کرده اند با تخریب نماینده فعلی از کسانی که پایگاهی در میان مردم دارند با حمایت های مالی خود در امر انتخابات استفاده کنند.
توسعه شهری و تغییر را می توان در میاندوآب احساس کرد
ساماندهی زرینه رود یک طرح بزرگ است که باید انجام شود. مطلبی با تاکید بر پیشرفت میاندوآب، تصریح کرد: جاده میاندوآب-سرچم و پتروشیمی میاندوآب دو پروژه ای هستند که پیگیر به سرانجام رساندن آنها با همکاری نمایندگان مردم در مجلس هستیم. معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب هم چنین با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی توسعه شهرستان در قالب سه کمیته زیربنایی، اقتصادی و فرهنگی با حضور 15 نفر عضو، اظهار کرد: در این راستا نیز شرکت سرمایه گذاری و توسعه میاندوآب در آینده تشکیل می شود. انتهای پیام/ ...
کاهش نقش شهرستان ها و افزایش کیفیت مشارکت؛ ضعف و قوت طرح استانی شدن انتخابات
تهران اظهار کرد: مسئله دیگر اینکه ما امروز در کشور، شوراهای اسلامی شهر و روستا را داریم و بسیاری از مسائلی که نمایندگان شهرستان ها پیگیری و دنبال می کنند با کمی اغماض می توان گفت که وظیفه شوراهای شهر و روستاست و این در واقع خروج از وظایف ملی یک نماینده مجلس است. نسبت استانی شدن انتخابات با تفکیک وظایف ملی و محلی نمایندگان وی خاطرنشان کرد: درست است که انتخابات مجلس در قالب
تضعیف جایگاه نمایندگی با استانی شدن انتخابات
مجلس از طریق برگزاری انتخابات وارد پارلمان شوند، این افراد باید هویت مناطق کوچک را داشته باشند تا بتوانند مشکلات مردم را حل کنند. رحماندوست ادامه داد: با توجه به اینکه بنده خودم نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر هستم، بی شک به خاطر بزرگی حوزه انتخابیه ام به درصد کوچکی از آن می رسم و کمتر می توانم با مردم ملاقات داشته باشم، بنابراین اگر آمدیم انتخابات مجلس در شهرستان ها یا روستاها
احمدی نژادها از شمال می آیند!
وقتی محمود احمدی نژاد، بعد از سفر مشهد خود راهی شمال کشور شد تا در جمع مردم مازندران به سخنرانی بپردازد، بسیاری از فعالان سیاسی تعجب کردند که چرا مازندارن. اما فعالان سیاسی مازندران سوال دیگری در ذهن داشتند؛ حال که مشایی و شیخ الاسلامی برای انتخابات مجلس آینده در مازندران برنامه ریزی کرده اند٬ چرا مازندران دومین انتخاب بود و اولین میزبان نبود؟ کسی نمی داند به خاطر حضور مشایی٬ کردان و
فرماندار شوش: مسئولان شهرستان شوش از فعالیت های زودهنگام انتخاباتی دوری کنند
فرماندار شوش گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی نباید در فعالیت های زودهنگام تبلیغاتی انتخابات شرکت کرده و یا از امکانات دولتی در این رابطه استفاده کنند. رضا نجاتی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: هرگونه فعالیت تبلیغاتی پیش از زمان رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی تحت هر عنوان ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود. وی اضافه کرد: به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه می شود ضمن عمل به وظایف
لزوم ارائه تفسیر روشن از مفاد طرح استانی شدن انتخابات مجلس
فراوانی را به دولت تحمیل می کند. به گفته وی، نکته قوت طرح استانی شدن انتخابات مجلس در واقع فعال کردن احزاب و تشکل های سیاسی و تعیین افرادی است که برند ملی دارند یا در سطح استان شاخص یا شناخته شده هستند. شریف با اشاره به دیگر نقاط ضعف طرح استانی شدن انتخابات مجلس، افزود: با اجرای این طرح امکان اینکه افراد نخبه در سطح شهرستان های کوچک نتوانند در این وادی به رقابت بپردازند، وجود دارد
ممنوعیت استفاده از اموال دولتی برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در بویراحمد
شاهرخ کناری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اینکه انتخابات مجلس را در سال جاری پیش روی داریم، اظهار کرد: تمهیدات لازم باید به منظور برگزاری این انتخابات باشکوه صورت گیرد تا مردم با فراغ بال به پای صندوق های رای بروند. وی با تاکید بر اینکه مدیران نباید از امکانات دولتی در اختیار خود له یا علیه کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کنند، گفت: استفاده از
اجرای طرح استانی کردن انتخابات مجلس به نفع کشور نیست
به گزارش نصرنیوز به نقل از مهر، نادر قاضی پور جمعه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان بناب با بیان اینکه با استانی شدن انتخابات نقاط محروم محروم تر و صاحبان زر و زور به مجلس راه می یابند، افزود: این طرح اگر اجرا شود به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران نیست. وی با تاکید بر اینکه نماینده مجلس رابط بین مردم و دولت و نظام است، ادامه داد: برخی ها می خواهند این رابط را از بین ببرند که در
دستگاه های اجرایی به برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کنند/مسائل شهرستان ها پیگیری شود
خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در بخش مردمی نظام دارای جایگاهی مهم و اساسی است و وظیفه همه دستگاه های اجرایی این است که به برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کنند تا نمایندگان واقعی و منتخب مردم هم در مجلس خبرگان و هم مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند. نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: ما به عنوان مجری انتخابات باید این عهد را ببندیم که حافظ و امانت دار رای مردم باشیم و مقام معظم رهبری
پرکارترین نماینده فارس: مشکل فارس این است که سیاسیون ثبات رای ندارند
تفصیلی را در دو بخش مباحث مربوط به مجلس و مسایل اقتصادی در دو قسمت منتشر می کند که بخش اول آن در ادامه می آید و بخش دوم آن در آینده نزدیک منتشر می شود. نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابتدای صحبت های خود را به شیرازه اختصاص داد. وی گفت: دوستان در سایت شیرازه انصافا کار ارزشمندی را انجام می دهند و در محورها و موضوعات مختلفی ورود پیدا کرده و بحث های چالشی را مطرح می کنند که ضمن کمک
اگر لازم باشد استانداران را تغییر می دهیم
شود و در نتیجه آن به فضای اجتماعی لطمه وارد می شود. وزارت کشور و استانداری با توجه به جایگاه اجرایی در زمینه انتخابات و وظیفه تأمین آرامش در حوزه سیاسی، باید برای وحدت و انسجام تلاش بیشتری نشان دهند. او تأکید کرد: مردم باید وقتی اسم فرماندار، استاندار و بخشدار را می شنوند، احساس آرامش کنند و بدانند که در مسائل آنها بی طرف و قابل اعتماد هستند و در مسیر تحقق اهداف ملی حرکت می
توصیه انتخاباتی فرماندار کنگان
به گزارش " بوشهرنیوز " عباس جمشیدی درجلسه شورای اداری شهرستان کنگان افزود: همه باید زمینه لازم برای حضور حداکثری و آگاهانه توام با آرامش مردم در این دو انتخابات سرنوشت ساز را فراهم کنند. وی اضافه کرد: هرمسوولی که درانتخابات اصل بیطرفی را رعایت نکند جایی درشهرستان و تشکیلات اداری ندارد. جمشیدی دربخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بیان کرد: موجودیت
استانی شدن انتخابات به سود شهرهای کوچک نیست
از مشکلات مردم مناطق و تلاش برای رفع آن می شود. عزیزی افزود: در صورت استانی شدن انتخابات، صدای مردم مناطق دوردست تر کمتر به گوش نمایندگان خواهد رسید. وی با اشاره به کرسی مشترک نمایندگی شهرستان فاروج خراسان شمالی با شهرستان قوچان در خراسان رضوی، گفت: در صورت استانی شدن انتخابات، اگر طرح و لایحه ای نیاید، شهرستان فاروج هم به خراسان شمالی خواهد پیوست. شیروان با 157 هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی که مرکز آن در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
استاندار در نشست خبری عنوان کرد: خوزستان معادل پنج استان در مجلس نماینده دارد استانداران، فرمانداران و ...
به اعتبار حضور مردم. دکتر مقتدایی خاطر نشان کرد :هیچ کس حق ندارد از تریبون نظام سلائق شخصی خود را اعلام کند. ما باید تمام سعی خود را بکنیم که مردم در صحنه باشند و در این زمینه رسانه ها باید مانند نورافکن عمل کنند و زوایای تاریک را روشن کنند. استاندار خوزستان گفت: انتظار داریم در دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره خبرگان انتخابات سالمی را داشته باشیم. وی با اشاره به تنوع
معاون فرماندار همدان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، ظهر امروز شورای اداری شهرستان همدان به منظور معرفی معاون جدید برنامه ریزی و عمرانی فرماندار همدان در سالن جلسات شرکت مخابرات همدان تشکیل شده بود. در این مراسم معاون برنامه ریزی استاندار همدان، فرماندار همدان، مدیران کل استانداری همدان، مدیران شهرستانی، اقشار مختلف مردم و اصحاب رسانه و خبرنگاران حضور داشتند. در این مراسم حسین افشاری که در
مردم پاوه در انتظار انتصاب استاندار حلبچه
مرز شوشمی و تردد مسافر از آن به امضای مسئولان استان کرمانشاه و شهرستان پاوه با مسئولان کردستان عراق رسیده است، اما هم اکنون فرماندار پاوه می گوید: تردد مسافر از مرز شوشمی این شهرستان به کردستان عراق بعد از انتصاب استاندار حلبچه بطور رسمی برقرار می شود . پرویز ایده پور در نشست مشورتی خود با اعضای شورای اسلامی شهر پاوه و شهردار این شهر گفت: در پاوه یک اتفاق خارق العاده درحال شکل گیری است