چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۳

عملیات مبارزه با ملخ در مراتع کاشمر آغاز شد

سید ابوالقاسم موسوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: در حال حاضر عملیات مبارزه با ملخ در مراتع و حاشیه مزارع کشاورزی در ضلع جنوب شرقی کاشمر آغاز شده است. وی یادآور شد: با توجه به خشک شدن مراتع و عدم بارندگی مناسب احتمال خسارت ملخ به مزارع و باغات منطقه وجود دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)