چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۵

پزشک قربانی اسیدپاشی: از یک قدمی مرگ برگشتم

پزشک جوانی که 9 ماه قبل از سوی دختر مورد علاقه اش مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود، پس از بهبودی در دادسرای جنایی حاضر شد و ماجرا را شرح داد. به گزارش جوان، این حادثه بامداد روز سه شنبه 17 فروردین ماه امسال رخ داد که در جریان آن دختر جوانی در خانه ای حوالی ولنجک روی مرد مورد علاقه اش اسید پاشید. در جریان این اسیدپاشی دختر جوان هم آسیب دید و هر دو برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)