پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
اقتصاد تهران ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۵۲

26 هزار فرهنگی، بازنشسته و 7 هزار بازنشسته ادامه خدمت می دهند

اقتصادتهران: رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال تعداد 46 هزار فرهنگی، بازنشسته می شوند، گفت: تعداد 7000 بازنشسته به دلیل کمبود نیرو، ادامه خدمت خواهند داد. اسفندیار چهاربند در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تعداد فرهنگیان بازنشسته در سال جاری گفت: امسال تعداد 46 هزار فرهنگی بازنشسته می شوند. وی ادامه داد: احکام 39 هزار نفر از بازنشستگان به تدریج تا بهمن ماه صادر خواهد شد و به دلیل کمبود نیروی انسانی، تعداد 7000 نفر ادامه خدمت خواهند داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)