سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۰

مدال وزنه بردار ایرانی در موزه IOC جاودانه شد

خبرگزاری فارس: علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری که به همراه محمد نصیری قهرمان پرآوازه وزنه برداری کشورمان، برای اهدای مدال نقره المپیک 1972 مونیخ به موزه IOC، به لوزان سوئیس سفر کرده است عصر امروز با حضور در مقر کمیته بین المللی المپیک، مدالش را اهدا کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)