پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۰۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۲

شرکت های زیان ده در ویترین خصوصی سازی

بخش دیگر رسانه های پایگاه خبری تحلیلی بی باک : 15 سال از اجرای طرح بزرگ خصوصی سازی با ابلاغ اصل 44 قانون اساسی می گذرد. در این 15 سال یک هزار و 111 بنگاه و شرکت به بخش خصوصی یا شبه خصوصی واگذار شده است. به گزارش گروه رسانه های بی باک،15 سال از اجرای طرح بزرگ خصوصی سازی با ابلاغ اصل 44 قانون اساسی می گذرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)