سایر منابع:
سایر خبرها
بیانیه سپاه ناحیه ایوان
گفتگو و بازگذاشتن درب مراکز هسته ای به روی انواع نظارت ها و کنترل ها و دادن انواع امتیازات تاکنون ثابت کرده است که دشمن به دنبال حل مساله نیست و اهداف دیگری در سر می پروراند . عهد شکنی مکرر آمریکا در طول مذاکرات هسته ای به ویژه طی دو سال گذشته همچنین خلف وعده های آنان در قرارداد الجزایر، در مذاکرات مربوط به افغانستان و عراق و معاهدات آمریکا با دیگر کشورها مثل لیبی، کره شمالی تعهدات
مذاکره را قبول داریم اما نه به هر قیمتی!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس ، 36 سال است که نظام جمهوری اسلامی ایران به دست پرتوان ملتی هوشیار و راه بری بی نظیر ولایت، راه رشد و بالندگی را با سرعت هر چه تمام تر پیموده و چون خار چشمی برای مستکبران و زیاده خواهان جهانی بوده است. در طی این سال ها دشمنان قسم خورده این نظام هر آن چه در توان داشتند به کار بسته اند تا به خیال خام خود از صدور این انقلاب عظیم به محرومان و مستضعفان
کشورهای 1+5 هیچ اشتیاقی به توافق نامه جامع ندارند/ ساده انگاری که از حقوق مسلم هسته ای کوتاه بیاییم و به ...
قبول درخواست آنان نمود، آنها دبه درآوردند و درخواستهای جدیدی چون سرکشی به هرجا و در هر زمان در خاک ایران و نیز بازجویی و شناسایی دانشمندان هسته ای ایران را مطرح نموده اند که نشان از ذات وقیح طرف مقابل دارد. اما سوالی پیش می آید،پس راه حل مشکلات چیست؟! اگر بخواهیم به بهترین راه برای حل مشکل ایران در این وضعیت برسیم، باید رمز موفقیت را در ریشه هایمان جست و جو کنیم. شرایطی دشوارتر
امضای فعالان رسانه های خراسان جنوبی در پای گزاره برگ ملت ایران + تصاویر
نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست . اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم . ما اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول 6 گانه فوق را ندارد . پایان پیام/ پایان پیام/ 70
دولت روحانی موفق است این دولت آرامش را به کشور بازگرداند/عملکرد ظریف موفقیت آمیزبوده است
کیهانیسم جدا شده و رویکرد علمی میخواهد به حوزه اندیشه داشته باشد. چندی قبل دوست مشترکی از دکتر خرازی خواست تا با مجلI عصر اندیشه مصاحبه ایی داشته باشند ایشان قبول و به هنگام قرار مقرر با حضور اقای فصلی نژاد روبرو میشوند ایشان علیرغم عدم اعتماد و باوری که داشته اند با وی مصاحبه میکنند در قسمت هایی خواهش میکنند قابل پخش نباشد و در اصل انتشار مقرر میشود که پیش از چاپ متن را تصحیح نمایند.متاسفانه با
آمریکا بداند ملت ایران هیچ وقت در مسیر ذلت پانگذاشته و نخواهد گذاشت
و نیم سال مذاکره هسته ای به مرحله حساس تنظیم و تدوین توافق نهایی رسیده ایم و آنچه ما از آن نگران هستیم عدم اعتماد و اطمینان به طرف آمریکایی مذاکرات است. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: آمریکا از روز اول انقلاب، با انقلاب مردمی ایران مقابله کرد و در طول این سه دهه دست به هر کاری ازجمله توطئه، ترور، جنگ تحمیلی، تحریم، تهدید زد و اگر امروز پای میز مذاکره است با این پرونده سیاه مقابل
اجرا نشدن پروتکل الحاقی، شکست مذاکرات
چارچوب ثابت و پایدار در قالب محتوای تفاهم هسته ای که بعد بخواهد در قالب پروتکل الحاقی تعریف شود. 4- یکی از اولین اصولی که ایران و کشورهای 1+5 از همان ابتدای مذاکرات با آن توافق داشتند این بود که در تفاهم آینده هسته ای، ایران پروتکل الحاقی را به طور داوطلبانه و موقت اجرا خواهد نمود تا مجلس شورای اسلامی در زمان مناسب خود و البته با در نظر گرفتن اجرای تعهدات طرف مقابل، نسبت به تصویب پروتکل
دانشجویان دانشگاه های جنوب کشور در دانشگاه شیراز تحصن کردند+ تصاویر، حواشی و برنامه های روز دوم تحصن
علمی و طلایه دار گفتمان انقلاب اسلامی، طرفدار عدالت است. طرفدار از بین رفتن استکبار و همچنین نابودی نظام سلطه است. این گفتمان در تقابل با گفتمان ظلم و ستیزه گری با مظلومان و ملتهای آزاده است . همه ما وظیفه داریم در مقابل زورگویی و توطئه های دشمن و در مقابل توقعات بیجای آنان با کمال قدرت و استقامت بایستیم. در مرحله جدید مذاکرات هسته ای برای تدوین توافق نهایی در کمال شگفتی ما شاهد درخواست
حمایت از متن بیانیه " گزاره برگ ملی هسته ای"
به گزارش بسیج مداحان، متن این پیام به شرح ذیل می باشد : ما مداحان بسیجی با ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل ذیل باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود و گرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول 6 گانه ذیل را ندارد.
برابر نقض عهد دشمن ساکت نمی مانیم
سرلوحه کار خود قرار دهد، نه تنها این اجازه را به دشمان نمی دهد که پا را فراتر بگذارند بلکه می تواند به موفقیتی ارزشمند دست یابد. قهرمان بازیهای آسیایی 2014 کره جنوبی همچنین افزود: مردم مذاکرات را با حساسیت تمام دنبال می کنند و همه در انتظار برداشته شدن فشارهای ظالمانه هستند اما اگر دشمن بخواهد پا را از گلیم خود درازتر کند، با آن برخورد خواهند کرد. چرا که ما به دنبال حق و حقوق خود هستیم و در این راستا به قول هایی که داده ایم هم عمل کردیم اما اگر آنها بخواهند نقض عهد کنند، برابر آن ساکت نمی مانیم. ...
سخنان رهبری فصل الخطاب تیم مذاکره کننده باشد/ حتی یک لحظه اعتماد به آمریکا اشتباه است
با اشاره به اینکه با توجه به سخنان رهبری یقینا استقامت جواب خواهد داد، ادامه داد: تیم مذاکره کننده خیالش راحت باشد که ملت ایران تا مادامی که رهبری دست از اعتماد خویش از آنها برنداشته است حامیان واقعی آنها در عرصه بین الملل خواهند بود . یکی از فرهنگیان سبزواری نیز به خبرنگار ما گفت: تیم مذاکره کننده باید مذاکره را با معیار سخنان رهبر انقلاب به پیش ببرد . علی موید با بیان
راهپیمایی مردم اصفهان در اعتراض به مذاکرات هسته ای زیر ایته تهدید+عکس
الاسلام حمید رسایی که در این جمع هزاران نفری از مردم اصفهان که به عنوان سخنران حضور داشت، اظهار کرد: ما با صدای رسا به دنیا و حتی داخل اعلام می کنیم که طاقت نداریم که رهبر عزیزمان بگویند من اجازه نمی دهم تا امثال شهدا، بسیجیان و انقلابیون در ایران هستند نمی گذاریم رهبری از خود برای عدم تسلط استکبار بر ایران هزینه کند. وی در ادامه به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب در روز نخست سال 94 در حرم
6 اصل گزاره برگ هسته ای حق ملت ایران و تیم مذاکره کننده است
حشمت اله آقایی مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج، در خصوص انتشار گزاره برگ هسته ای ایران ابراز کرد: این حرکت نشان از اوج بیداری ملت بزرگ ایران است وانتشارگزاره برگ ملی هسته ای ایران در مقابل گزاره برگ آمریکایی یک اقدام آگاهانه و به جا است که به سرعت مورد توجه قرار گرفت و این الگویی برای سایر ملت ها در دفاع از عزت وحق خود خواهد بود وی در
عدم توافقی که بر توافق بد شرف دارد
عدم توافقی که بر توافق بد شرف دارد عنوان یادداشت روز روزنامه جوان به قلم دکتر یدالله جوانی است که می توانید آن را در ادامه بخوانید: تمامی شواهد و قرائن از آن حکایت می کند که طرف مقابل جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای و خصوصاً امریکایی ها، به دنبال رقم زدن یک توافق خوب برای خود و یک توافق کاملاً بد برای ملت ایران هستند اما به حکم تجربه 36 سال گذشته، باید گفت این بار هم غربی ها دچار یک
کامران دانشجو: قصد دارند "تحقیر" را به "تحریم های برنداشته" اضافه کنند
برداشت غلط مواجه می شود یا نگاه های سیاسی بر آن حاکم می شود و می گویند عده ای میخواهند تیم مذاکره کننده را زیر سئوال ببرند. من اول بگویم که من به تیم مذاکره کننده بر مبنای اعتماد حضرت آقا اعتماد دارم اما اعتماد تعریف دارد و من تعریفم این است که، اینها فرزندان همین ملت هستند دلسوز نظام و تلاشگر هستند و خواسته منافع ملی را به خطر نمی اندازند و دیپلمات های خوب و افراد مسلمان و مؤمنی هستند. این
سخنرانی هدایت خواه، کلانتری و هاجری در جمع متحصنین/ دومین بیانیه دانشجویان صادر شد/ پدر شهید احمدی روشن ...
دار گفتمان اسلامی و مدافع سرسخت استقلال و رشد علمی کشور با کمال قدرت و استقامت در مقابل زورگویی دشمن و هرگونه توقع بیجا و زیاده خواهی گزاف آنها دشمن ایستاده ایم. ما قویا اعلام می داریم به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان اعتماد داشته و حمایت و پشتیبانی از آنان را بر خود واجب می دانیم لیکن عمیقا نسبت به دولت ایالات متّحده ی آمریکا بی اعتماد و بدبینیم وهمواره آن را دولتی خودبرتربین، دولتی
قم هم به پا خاست/نه تعلیق، نه تخفیف، لغو یکجای تحریم+تصاویر
ایران هیچ گاه در مسیر ذلت قدم برنداشته و برنخواهد داشت. وی عنوان کرد: آمریکایی ها تا قبل از مذاکرات می خواستند با تحریم و فشار و تهدید، مردم را در مقابل نظام قرار داده و شورش های خیابانی ایجاد کنند اما ملت انقلابی ایران این آرزو را بر دل آنان گذاشت. حدادعادل افزود: آمریکایی ها در همان زمان تحریم و پیش از شروع مذاکرات، دست به جنایات بزرگی زدند که دانشمندان هسته ای ایران را به
سردارسلامی:باید مقابل زیاده خواهی ایستاد
(ره) با انقلاب اسلامی ایران، موازنه نظام جهان را به هم ریختند و به واسطه این انقلاب، گورستان جهل مدرن را از ملت ایران زدودند. سردار سلامی با بیان اینکه بنده شهید طهرانی مقدم را بسیار، اما اندک می شناختم خاطرنشان کرد: وی سرشار از اراده، همت و تعصب بود و همواره انسانی الهی و با رویاهای بلند بود که خود را برای تحقق آنها با شتاب به پیش می برد. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران
خمینی ای امام...
سوء استفاده قرار نگرفته و نمی گیرد و هرکس به خود اجازه می دهد تا در رابطه با هر چیزی سخنی بگوید هرچند غیر کاشناسانه و از روی غرض ورزی و حتی در مباحث اصولی و زیر بنایی باشد؟!!! 4 اصل متعالی جمهوری اسلامی که به فرمایش امام خمینی(قدس سره الشریف): جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر به عنوان نشانه این نظام در مقابل سایر نظام های طاغوتی و دیکتاتوری، اصلی است که هرگونه خدشه یا تشکیک در
قابل اعتماد نبودن دشمن رنگ و بوی گزاره برگ است
کشور دیگر حاضر در روند مذاکرات هسته ای از سربازان اردوگاه دشمن در دوران دفاع مقدس بودند و با هر روش و امکاناتی زهر خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران زده اند. حقیقت پور با تاکید بر اینکه غیر قابل اعتماد بودن دشمن رنگ و بوی گزاره بر گ است، اضافه کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در صف حمایت از عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی شانه به شانه در کنار دولت مردان و متولیان نظام جمهوری اسلامی
تجمعات هسته ای نیازی به مجوز ندارد
به گزارش پایگاه انقلاب نیوز ، ، محمد جواد کولیوند در گفتگو با خانه ملت ،درباره لزوم و یا عدم لزوم اخذ مجوزاز سوی وزارت کشوربرای برگزاری تجمعات گفت: در صورتی که تجمع صنفی و در مکان های بسته مانند سالن ها ،حسینیه ها و یا مساجد برگزارشود نیازی به مجوز ندارد اما اگربنا باشد تجمعی در فضای باز مانند پارک و میادین باشد و جنبه سیاسی هم به خود بگیرد باید مجوز کتبی از سوی وزارت کشور صادر شود چون نیروی
سود و زیان پذیرفتن و نپذیرفتن پروتکل الحاقی
نیز سناریوهای قبلی خود را ادامه می دهد. حتی پیش از پذیرش پروتکل، ایران در سال 1968، پیمان عدم تکثیر سلاح های هسته ای (ان پی تی) را امضا کرد و دو سال بعد آن را در مجلس شورای ملی به تصویب رساند. اما عضویت در معاهده NPT هیچ کمکی به ما نکرد. ناظران سیاسی می گویند، نه تنها مقابل تهدیدهای امنیتی و نظامی یک رژیم غیر عضو مثل اسرائیل را نگرفته است، بلکه کشورهای عضو مثل امریکا از تهدیدهای اسرائیل
نامه 12 دفتر انجمن های اسلامی خطاب به رئیس جمهور
ایران جناب آقای دکتر حسن روحانی با اهدای سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و با سلام خدمت جنابعالی با عنایت به قرار داشتن پرونده هسته ای میهن عزیزمان در مراحل سرنوشت ساز خود و از روی احساس وظیفه و دغدغه مندی نسبت به سرنوشت و آینده ی کشور، در این خصوص چند سطری به حضور شما مرقوم داشته ایم: جناب آقای روحانی تاریخ کهن ملت بزرگ ایران شاهد فراز
در تحریم اقتصادی فرزند رمضانیم و در مواجهه با تهدید نظامی فرزند عاشورائیم
مذاکره کننده با اقتدار و تیزبینی و با نظر به کارنامه سیاه استکبار در مقابله با کشورهای آزادیخواهی چون ایران اسلامی، حریم این اصول را حفظ کنند، تصریح کرد: دشمنان و زیاده خواهان بدانند ملت ایران باکی از تحریم ها ندارد. نویسنده کتاب دا، خاطرنشان کرد:ما همچنان بر سر پیمان مان با امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستیم، ما در تحریم اقتصادی فرزند رمضانیم و در مواجهه با تهدید نظامی فرزند عاشورائیم. لذا تیم مذاکره کننده هسته ای به پشتوانه مردم غیور و با بصیرت، محکم و استوار در مقابل مستکبران بایستند و حقوق به حق مان را مطالبه نمایند. انتهای پیام/ ...
پاسخ به 6 سوال اساسی در مورد "فکت شیت" ملت ایران
اتاق خبر 24 : مقداد ذکی زاده طی یادداشتی نوشت: هفته پیش بود که از گزاره برگ مردمی ملت ایران ( فکت شیت) برای مذاکرات هسته ای که خطاب به مردم جهان و تیم مذاکره کننده است، رونمایی شد. هرچند هر شش اصل مطرح شده در گزاره برگ عین بیانات رهبر معظم انقلاب است و برای مردم و تیم مذاکره کننده که ولایت را حجت می دانیم بدون ذکر استدلال هم قابل قبول است اما لازم است توضیحاتی در خصوص 6 بند
مذاکرات هسته ای ماهیت پلید آمریکا را نمایان تر کرد
دکتر ناصر سودانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با بیان این که اصل مذاکرات هسته ای در راستای لغو تحریم ها و مشخص شدن ماهیت دشمن بود، اظهار داشت: مذاکرات فرصت خوبی برای تبیین سلامت رفتار هسته ای نظام اسلامی و روشن شدن مظلومیت ملت ایران است. وی با بیان این که کسانی در داخل کشور به این مذاکرات و آمریکا دل خوش کرده بودند، متوجه شدند که امیدی به مذاکره با آمریکا نیست، گفت
3 شرط مهم برای مذاکرات هسته ای
نیست که ائتلاف بین المللی ضد داعش، کارایی ندارد، حتی اگر در اصل مبارزه با این سازمان تروریستی جدی باشد. اما در خصوص ایران، ما عراقی ها را بدون تمایز، و از همه گروه های آن حمایت می کنیم و وحدت و امنیت عراق را امنیت ملی ایران می دانیم. استعمار می خواهد کشورهای ما را تقسیم کند و در آن آشوب کند و نهادهای حاکمیتی را نابود کند. می توانیم این کارشان را سومالیزه کردن کشورهای عربی و اسلامی بنامیم .
چهار ضلعی رخوت بورس
سو ءاستفاده احتمالی مطلعان از مفاد گزارش ها نام برد که به رغم انتقادات وارده بر آن، باید اجازه داد تا کارآیی این تغییرات در عمل در بازار نمود یابد. مدیرعامل شرکت سرمایه آفرینان متین در جمع بندی اظهارات خود، مشکل اصلی بازار را کمبود نقدینگی اعلام و اظهار امیدواری کرد که با جذاب شدن قیمت ها و برگشت اعتماد به بورس، شاهد افزایش ورود نقدینگی به بازار باشیم. ضرورت بازبینی روش های اجرا درخصوص
بنزین آزاد ؛ سرریز بی تدبیری ها بر دوش مستضعفین
امروز ما بایستی از اصل غافلگیری استفاده کنیم. و دشمن را غافلگیر کنیم. اگر ما دشمن را غافلگیر کنیم و مقاومت کنیم می توانیم در مقابل زیاده خواهی استکبار بایستیم. در موضوع هسته ای هم واقعیت امر همین است. ما امروز اگر می خواهیم با طرف غربی مذاکره کنیم، بایستی بدانیم نماینده چه ملتی هستیم. نماینده ملتی هستیم که آمریکا و غرب 36 سال است که از تمام ابزار و امکانات خودشان استفاده کرده اند که جلوی
پیام استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و مناسبتهای نیمه خردادماه
همه شهیدان گلگون کفن استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی ایران را گرامی میداریم و به روح بلندشان درود می فرستیم و پیمان خویش را در پاسداری از ایمان و آرمانشان تجدید می کنیم و عهد می بندیم که در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت جز به ارزشهای الهی نیندیشیم و در خدمت به خلق و آبادانی در راستای اهداف عالیه نظام و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید دریغ نورزیم. اینجانب این ایام