سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۷

ضرورت توسعه دانشگاه ها در شهرستان ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر عصر امروز در مراسم تجلیل از فارغ التحصیلان کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ایران فریمکو اظهار کرد: توسعه دانشگاه ها در این شهرستان می تواند سطح علمی شهرستان را ارتقاء دهد. وی با بیان اینکه تولید ثروت و علم با راه اندازی دانشگاه ها امکان پذیر می شود افزود: تحصیل بیش از 14 هزار دانشجو در شهرستان و وجود 5 دانشگاه علمی کاربردی می تواند دانشگاه ها را بیش از گذشته به تولید علم و ثروت مرتبط کند . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)