پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۲۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۴/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۰

مراقب انسولین در فصل گرم باشید

سلامت نیوز :یک فوق تخصص غدد با بیان اینکه نگهداری مناسب انسولین در فصول گرم سال بسیار مهم است، گفت: دمای مناسب نگه داری انسولین در حال مصرف بین 8 تا 52 درجه سانتی گراد است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر ایرج ایران زادبا اشاره به اینکه نگهداری مناسب انسولین در فصول گرم سال بسیار مهم است، گفت: اگر انسولین در تابستان به صورت صحیح نگهداری نشود، تاثیر لازم در بدن را ندارد و سبب افزایش قند خون شما می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)